Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tietoa kuinka kohtuu hinnalla mpllä Islantiin ja mistä. Norjasta ehkä lyhin matka?
Bring your motorcycle free of charge to Iceland 10.06-20.08.2017 and SAVE up to € 370 per motorcycle. The only condition is that you have a 2½ night stop-over in the Faroes on the return to Hirtshals.
Smyrilline, 538€ meno-paluu kuuden hengen hytissä, jos pysähtyy paluumatkalla pariksi päiväksi Fär-saarilla.
Norjasta ehkä jollain rahtilaivalla.

Joo, tuohan olikin halvin vaihtoehto. Tässä kun olen itse pähkäillyt ja suunnitellut liian pitkään, niin itselleni sopivassa aikataulussa ei enää ole muuta tarjolla kuin tuollainen kuuden hengen kusetti. Tai sitten joku kuudensadan euron hytti toiseen suuntaan...tuo 6 hengen hytti on "couchette" elikkä siinä on vessa ja suihku käytävällä. oikea hyttipaikka on kympin pari kalliimpi.

Joo, tuohan olikin halvin vaihtoehto. Tässä kun olen itse pähkäillyt ja suunnitellut liian pitkään, niin itselleni sopivassa aikataulussa ei enää ole muuta tarjolla kuin tuollainen kuuden hengen kusetti. Tai sitten joku kuudensadan euron hytti toiseen suuntaan...
Onko tuo neljän hengen vaihtoehtokaan juuri sen kummempi? Itse olisin toki muutaman kympin erotuksen maksanut.
Olin jo unohtamassa koko Islannin reissun tälle vuodelle, mutta jostain syystä sitä on taas viihtynyt laivayhtiöiden sivuilla tutkimassa optioita...
PS: sun linkki ei toimi.

Ympäri-ämpäri ajettiin koko saari 
Onko kokemuksia moottoripyörän vuokrauksesta Islannissa? Suunnitteilla ensi kesälle reissu saareen lähtökohtaisesti lennä+ vuokraa periaatteella. Lauttamatka vaikuttaa ainakin tällä hetkellä toissijaiselta vaihtoehdolta ajan ja hinnan takia.