• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yamaha TRX

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja latenight
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tommin pyörä on kyllä hiton makea. :thumbup:

Sen verran tuli tallilla vierailtua, että oman TRX:n kytkin on nyt uusittu ja säädetty jämäkäksi. Kyllä huomaa, että vanhat kytkinlevyt oli kuluneet vaikka ne ei ihan radikaalin kuluneilta näyttäneetkään.

Pari-kolme kesää ajetut ketjut rupee jostain kumman syystä olemaan jo melko valmiin oloiset, vaikka ovatkin kalliit X-rengasketjut. Ensi kerralla hommaan kyllä edullisemmat, kun eivät näytä mun käytössä kestävän!!! :hanuria:

Noniin...
Nyt olis silleen teoriassa mahdollista päästä jopa koittamaan mopoa... No offset ratas puuttuu, mutta muuten alkaa olla "paketissa" :)-

Olisikohan kellään jääny etupleksiä nurkkiin pyörimään? Käy normi tai tuplakupla :)

Thanks, yv

Edit: löytyykö tietoa että mistä sais tollasen jammun akseliin menevän n.+5mm, 525 rattaan?
Gsxr:n ja busan ratas menee ja niitä kyllä saa 1/4" offsetillä, mutta ne on 530 ketjulle... Ja saahan siitä vaikka höylätty sorvissa pois siivu mutta jos löytyis valmiina :dunno:

Viimeksi muokattu:
Mistähän mää saisin ton TRX:n punaisen värikoodin urkittua?

Saako jostai runkonumerosta vai maahantuojalta vai pitääkö vaa luottaa silmällä sävyttämiseen :D?

Kiitoksia!

Siellähän se btommin trx messujen spottivaloissa paistatteli :thumbup: Takahaarukan maalaus tai kiilloitus ei kerinnyt messuille :D Pysyikö muuten pyörän geometria samana keulan ja perän vaihdon jälkeen. Lähinnä vaan ajettavuutta mietin... Ainaski leveempi takanen vaikuttaa kääntyvyyteen. Ainii olihan etusenkin profiili vakiona outo 120/60-17 :D

Juu siellä se lepäsi :jpstyle:

Swingiin PITI tulla hiilikuitu"suojat", mutta posti ryssi lähetyksen niin että paketti palautui takasin lähettäjälle :pissed:
Suojat tuli sit eilen postissa... No ei enää auttanu...

Swingi on n.5cm normia pidempi ja nyt se on ehkä pikkusen liika pystyssä... Mielenkiinnolla odotan kevättä, että Millanen toi on oikeesti ajaa :;): se edellinen Showan keula oli ainaki iha huikea. Öhlinssit on saman pituset.
Perän korkeutta voi muuttaa, mutta odotellaan ny sulaa tietä ja sit jännittämään kääntyykö se vai ei :grin:

Hauskaa ku useimmat paikalla käyneet ei ees tienny mikä mopo se oli... Saatikka mitä sille oli tehty, vai oliko tehty mitään :grin:

Olin siis tyytyväinen kun meni iha täydestä "vakiona" :p

Hauskaa ku useimmat paikalla käyneet ei ees tienny mikä mopo se oli... Saatikka mitä sille oli tehty, vai oliko tehty mitään :grin:

Olin siis tyytyväinen kun meni iha täydestä "vakiona" :p

juu, juuri näin...

minäkin jammumiehenä seistä toljotin että onpas siisti ja hyvännäköinen ,enkä nähny siinä mitään sillälailla erikoista...

sit toi Teemu pamahtaa tänään ovesta halliin touhuu täys ku torvensoittaja ja selittää et näiks sen vidun hienon TRXän , se on mun vanha, et siihen on tehty sitä ja tätä :thumbup:

piti mennä oikein koneelta kattoo kuvia et millanen se oikein olikaan :thumbsup:

mut edelleen se on kyl hieno...

ja kertoi se tarinan sun toisestakin pyörästä:thumbup:

Pakko kyllä myöntää, että ihan hiukan hiveli mieltä, kun eka luki uuden Biken artikkelin ja sitte heti perään sai TRX:n sinne messuille näytille :rakastunut: jos jotain se kiinnostaa nii Bike 2/17 on se (749R) juttu...

Teemun kanssa höpötelii kans hyvä tovi (satuttii samaan aikaan mopon viereen =)... Se on jotenki kyllä hauskaa kuinka moottoripyörä voi yhdistää... Enhä mä ollu ikinä miehestä kuullukkaan, ennen TRX:n ostoa... nyt ollaan edelleen vuosien jälkeen kohtalaisen usein yhteyksissä :thumbup:

Nyt muistan, miksi olis pitäny käydä messuilla. :sad3:

Oliko sulla Tommi originaali pleksi kiinni? :grin:

Onko havaintoa mistä saisi TRX sopivan 2-1 pakoputken alkuosan (pakosarjan), ei huvittaisi ruveta pilkkomaan omaa alkuperäistä virheetöntä, eikä haittaisi jos uusi olisi vaikka rosteria. Jo useamman vuoden odottanut Ti forsen titaani pönttö hyllyssä kun ei sitten saanutkaan tarvittavaa etuosaa. Pystyisiköhän TDM:n vastaavista sovittamaan.

Valmiina ei oo itellä ainakaan tietoa mistä sais... Toi oma tehtiin iha tyyliin "leikkaa, liimaa, askartele..." :)

Mutta voin kysyä jos tuo peltiseppäihme tekis alkukäyrät sulle (JuKoS)?

Valmiina ei oo itellä ainakaan tietoa mistä sais... Toi oma tehtiin iha tyyliin "leikkaa, liimaa, askartele..." :)

Mutta voin kysyä jos tuo peltiseppäihme tekis alkukäyrät sulle (JuKoS)?

Kiitti. Toiveissa olisi valmis putki kun en itse pääse hitsaileen kokoon. Olen taas hätyytellyt Brittifirmaa (projection-components.co.uk) heiltä löytyy kaipaamillani mitoilla putki josta on dynolapun mukaan apuakin, mutta tuo putki on tilauksesta valmistettava ja hintaakin on 365 £ ja ilmeisesti töitä piisaa kun ei oikein tunnu olevan kiinnostusta kyseistä putkea myydä tai ainakin vastaukset on olleet hieman ylimalkaisia, odotellaan taas tulisiko sieltä muuta vastausta kuin että ovat saaneet tiedusteluni.

Liitetiedostot

• trx850-2-1-large-bore-stainless-steel-race-system-[2]-168-p[ekm]80x60[ekm].jpg
    trx850-2-1-large-bore-stainless-steel-race-system-[2]-168-p[ekm]80x60[ekm].jpg
    2,4 KB · Katselut: 805
Viimeksi muokattu:
Oletan, että tuo 2-1 alkukäyrä on toteutettavissa ilman toispuoleista haarukkaa? :blink: Itseäni voisi myös kiinnostaa tuollainen, jos hinta on sopiva. :jippikaijee: Toki nuo Overit tavallaan kuuluu pyörään, mutta niitä kun ei oikein saa oikein entisöityä.

Oletan, että tuo 2-1 alkukäyrä on toteutettavissa ilman toispuoleista haarukkaa? :blink: Itseäni voisi myös kiinnostaa tuollainen, jos hinta on sopiva. :jippikaijee: Toki nuo Overit tavallaan kuuluu pyörään, mutta niitä kun ei oikein saa oikein entisöityä.

Juu kyllä toi mullaki toimii hienosti ja vielä leveemmän haarukan kanssa!
Kollektori siirrettiin taaksepäin niin pelittää paremmin, ku alkuperänen on kovin lähellä lähtöjä :orgmp2:

Mutta jos haluatte niin voin kysyä tekijää... Ja siis tää herra tekee ihan näyttelylaatuista tavaraa, että kestää kyllä tarkastella vaikka lähempääkin. Hinta on ollu myös vähintäänkin kohtuullinen.
Toki tarvii sitte änkkärit tänne "pöndelle" että saa parsittua kasaan.

Kiinnostaa (hinta, materiaalit, putkien mitat. kiinnitys osat?) onko hänellä putkentaivutin luodilla? vai valmiista mutkista/pätkistä? ja suostuuko tekemään koko putken. Tuosta projection-components.co.uk sivuilla näkyvästä voinee hieman hakea mallia?

Mää kyselen. Mulla tehtiin mutkista hitsaamalla... Tulee hieno ja race :jpstyle:

Matsku varmaan lompakon mukaan... On se mulle titaaniränniäki hitsaillu :)

Mitat ja ulkonäkö on sit katsojan silmässä, että varmaan sit sovitus aiheessa tarttee hinautua tänne... Mun moposta voi kyllä ottaa mallin!

Mutta minäpä kysyn yleensä aikatauluista ja mahdollisuuksista :thumbup:

Back