• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nitrous Goes Racing

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitrous
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
220px-Hellokitty.jpg

Do it.

Huomattavaa merkittävämpänä sponssina sanoisin, että RAL106. Siihen sitten nimet 1018:lla niin ei paista niin pahasti silmään :D.

Nooh jos saa kerran ehdottaa, niin minusta gixxerit tehtaan väreissä on ollu aina tosi hyvän näköisiä, eli valkoisella pohjalla päälle kahta eri sinisen sävyä, tehosteena hiukka punaista. Valkoista vaan ja tilaat valmiin teippisarjan, voi ottaa vaikka mallua jostain vähän vanhemmastakin Suizasta, back dateingi on autojenkin puolella hyvin trendikästä. Punaista onkin numerossa sopivasti.

Liitetiedostot

• lataus (1).jpg
    lataus (1).jpg
    8,2 KB · Katselut: 63
Nyt olisi loistava tilaisuus päivittää pyöräänsä paremmin ratailuun sopivaksi PP-tuningin tuotteilla. Elikkäs Bike Doctor Tampereelta liittyi yhteistyökumppaneihin ja sen kunniaksi kaikista PP-tuningin tuotteista pamahtaa -15% alennus Bike Doctorin nettikaupasta tämän kuun loppuun saakka. Eli ei muuta kuin ostohousut jalkaan ja tilaamaan: http://www.bikedoctor.fi/

Alennuskoodi on esano7.

Ensin pitää rouvalle kertoa kuinka tärkeätä olisi hänenkin ajon kannalta tuollainen jalakatappisarja :D
Eikös nuo tappisarjat tule täydellisinä tappeineen ja vivustoineen?

Ensin pitää rouvalle kertoa kuinka tärkeätä olisi hänenkin ajon kannalta tuollainen jalakatappisarja :D
Eikös nuo tappisarjat tule täydellisinä tappeineen ja vivustoineen?

Tulee joo. Ja tappeja on kahta eri pituutta. Ite tykkään ajaa lyhyillä, mutta suurin osa kuskeista suosii pitkiä. Ja kadulla nuo pitkät tapit on kyllä omaan makuunkin paremmat kun ajo on niin paljon staattisempaa.

Koitin jo ostaa, mutta tuli kaupasta virhettä tilauksen vahvistusvaiheessa... :no:
Laitoin toki kauppiaalle viestiä, joten eiköhän se jossain välissä korjaannu ja saavat "varaosat" liikkeelle.

Koitin jo ostaa, mutta tuli kaupasta virhettä tilauksen vahvistusvaiheessa... :no:
Laitoin toki kauppiaalle viestiä, joten eiköhän se jossain välissä korjaannu ja saavat "varaosat" liikkeelle.

Vinkkasinpa itekin asiasta kauppiaalle. Ilmotelkaa muutkin jos ongelma ei korjaannu.

Tänään oli pitkä päivä tallilla. Aamulla oli kone nostettuna runkoon, mutta kaikki muu levallaan. Illalla tossa viiden-kuuden maissa sitten sai ekat savut koneesta ulos. Seuraavaksi sitten mopo penkkiin ja tavotteena 171 takaselta, että olis enempi kuin MikkoK:n nykysessä, eli mun entisessä Rytkösessä.

P.S. Alekoodi Bike Doctorin nettikauppaan ei toimi. Bittinikkarit selvittää asiaa.

P.S. Alekoodi Bike Doctorin nettikauppaan ei toimi. Bittinikkarit selvittää asiaa.

Menikö se taas rikki? Päivällä alkoi minulla toimimaan, eli sain tilauksen läpi. Aiemmin kaatui maksuvaiheessa, jos oli syöttänyt alennuskoodin. Myös muutaman kerran tuota säätäessä tuntui, että kauppa hukkasi jo syötetyn alennuskoodin maksupalveluun siirryttäessä...

Nyt pitäisi kuitenkin minulle olla tulossa muutama PP-tuning -pala alennuksella! :WAZAAP::jippikaijee:

Menikö se taas rikki? Päivällä alkoi minulla toimimaan, eli sain tilauksen läpi. Aiemmin kaatui maksuvaiheessa, jos oli syöttänyt alennuskoodin. Myös muutaman kerran tuota säätäessä tuntui, että kauppa hukkasi jo syötetyn alennuskoodin maksupalveluun siirryttäessä...

Nyt pitäisi kuitenkin minulle olla tulossa muutama PP-tuning -pala alennuksella! :WAZAAP::jippikaijee:

Voipi hyvinkin olla, että on lähtenyt toimimaan jo. Ei ihan reaaliajassa mulle asti ehdi tieto kaupan ylläpidolta. Mut loistava homma, että sait tilattua.

Tänään sain ensimmäiset katteenpalat maalarilta. Tässä pikku maistiaista tulevasta:

Liitetiedostot

• Tiiseri.jpg
    Tiiseri.jpg
    60,9 KB · Katselut: 129
Back