Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, voi olla että on ollut mutta en nyt muista missä tuo on... pitää etsiä ja jos löydän niin vien rastin niin kauas Porista mitä Satakunta antaa periksi (pitää tutkia karttaa).
Eikö Porilaiset vois perustaa oman ketjun, Yrjönkadun apteekki, Kirjuri, Puuvilla, hui joku vei sen Yyteriin asti yms.
tämä ei siis ole vittuilua vaan realismia jos kerran mopo tökkää 30 km päähän keskustasta.
Nimimerkillä: Tänään n.400 km kun emäntä nukkui (tosin oli ollut yöntöissä).
)Eläs nyt purnaa
Itseasias ensin piti tulla uusi kuva Rauman etelä puolelta, jossa kävin mut jostain syystä ei ollut luuri tallentanut kuvaa, jonka sieltä otin. Piti sitten keksiä tuossa alkuillasta uusi kuvauskohde, kun kävin emännän kanssa vielä tässä nurkissa. Kilometrejähän itselle tänään kerkesi tulla yli 300 myös(myös hiekkatietä, kun poliisit ohjasi mut jonnekkin kinttupolulle tulipalon takia, mikä oli paneliassa)
Enhän minä mitään purnaa, totesin vaan tosiasiat ja toki joskus on (aika useinkin) pitänyt ottaa "sääli" rasti erinäköisistä syistä...Ok. Oikea asenneEnhän minä mitään purnaa, totesin vaan tosiasiat ja toki joskus on (aika useinkin) pitänyt ottaa "sääli" rasti erinäköisistä syistä...
Tuo rasti on "sieulun silmissä" eli oikella puolella Nakkila --- Mikkola välillä ns. vanhaa tietä... Joku päiväkodin piha.. tai sitten olen ihan pihalla, mikä sekin on mahdollista.
Helpoitetaan siis
Porin ruosniemestä pohjoiseen kun ajelee niin tulee vastaan! Eikä tosiaan ole kaukana. Vois melkein huomenna itsekin käydä koluamassa koilisosia Satakunnasta. Itsekin täällä 2v vasta asunut, niin aina löytää uutta. Uudellamaalla ollessa oli aina kilpailu kuka kerkeää ensin![]()

Jep, muistan nyt tuollakin nähneeni moisen tekeleen, olen silti melko varma että noita (ei samanlaisia mutta saman tyyppisiä) on tuossa Porin ympäristössä useita...
Noh, tässä ketjussa ei yleensä ole kiire...viikkopari, haen sen, kuvaus, uus pari päivää, editointi ja siirto pari päivää ja homma on pulkassa.![]()
)