• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

SRCS II kauluksen asentaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JHJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JHJ

New member
Moi

Mihin olette onnistuneet piilottamaan kyseisen kauluksen piuhojen liittimet Schuberth c3 pro kypärässä?
Kypärän styrokseissa ei ole valmista koloa niille ja siihen kauluksen "taskuun",
jos ne laittaa ni painaa niskaa...
Eikö noitakin olis voinut tehdä yhtään pienemmäksi tai fiksumman muotoiseksi

Kuulokkeiden liitin on 3mm plugi ja antennin liitin n1x1cm puhumattakaan lataus liittimestä,
joka on vielä isompi :O

Siihen taskuun se latausliitin menee eikä ole painanut missään vaiheessa niskaa.
Muut piuhat kauluksen yläpuolelle eikä nekään ole painanut.

Hmmm.Täytyypä kokeilla vielä kerran järjestellä niitä paikalleen.
Jospa yrittäisi siirtää enemmän poskipehmusteen alle pois takaraivolta.

C3 Pro:ssa ei mulla ainakaan oikein sopivaa taskua ole laturi piuhalle, joten annan roikkua vapaasti. Ei haittaa. S2:sessa tasku kyllä on. Muut piuhat menee kyllä hyvin jemmaan, kun jaksaa tunkea vaan.:D

Ei ole tälläkään ongelmia ollut. Tasku toimii eikä piuhat paina.

JHJ, kumpaa näistä laitteita tarkoitat?

imageb2033.jpg

No siinä menee paljon helpommin nuo tinkelitankelit piiloon.
Ja laturiliittimen olen jättänyt näin, koska sitä tarvitsee päivittäin latailla ajojen jälkeen kesällä.

imagec13c0.jpg

Tuohon samaan tyyliin mullakin on nyt latauspistoke.
Kyllä ne muutkin liittimet jollain tapaa löysi paikkansa,vaikka aavistuksen ne vielä tuntuu pehmusteiden läpi...jospa siihen tottuu.

Kieltämättä hermo meinas jo mennä noita jemmaillessa :)

Vielä täytyis opetella käyttämään moista ihme vempelettä.
Musiikin sain jo kuulumaan,mutta vielä pitäis radion käyttäminen ja puhelut ym. Hanskata.

Mulla koko paska jämähtää jumiin JOKA PÄIVÄ, kun ajon aikana kuuntelee radiota ja väliin tulee kännypuhelu paikantimen kautta tai navi huutaa ohjeita. Siis JOKA PÄIVÄ.
Täydellä akulla, 10 minsaa tai pari tuntia käyttöä ja koko laite kelvoton. Ei hajuakaan mikä jumituksen aiheuttaa. Kolme tuota uudempaa C3-PRO-laitetta on mulla ja jokaisessa sama ongelma.

Jatketaanpas aiheesta....
Olisko vinkkejä mitä tehdä,kun radio ei suostu lähtemään päälle,vaan aina yrittää yhdistää henkilö B:lle ja välillä jopa A:lle vaika sen pitäisi toimia kokonaan toisesta napista.lisäksi tietokoneessa oleva Cardo Community ohjelma ei yhdistä kypärään,joten en pääse sitäkään kautta asetuksia tarkastamaan.
Myöskään tehdasasetusten palauttaminen suoraam SRCS:n omilla näppäimillä ei onnistu.
Meinaa kiristää hermoa....

Jatketaanpas aiheesta....
Olisko vinkkejä mitä tehdä,kun radio ei suostu lähtemään päälle,vaan aina yrittää yhdistää henkilö B:lle ja välillä jopa A:lle vaika sen pitäisi toimia kokonaan toisesta napista.lisäksi tietokoneessa oleva Cardo Community ohjelma ei yhdistä kypärään,joten en pääse sitäkään kautta asetuksia tarkastamaan.
Myöskään tehdasasetusten palauttaminen suoraam SRCS:n omilla näppäimillä ei onnistu.
Meinaa kiristää hermoa....

Kumpi näistä sinulla on?

imageb2033.jpg

Se on tuo vasemman puoleinen kaksi osaisilla heijastimilla varustettu.

Vihdoin sain tietokoneen yhdistettyä,kun vaihdoin toiseen usb johtoon.
Näköjään niitäkin on erilaisia,mutta mun mielestä tuo toimiva johto ei ole edes se oikea johto.
No,mitään ohjelmistopäivitystä ei Cardolla ollut tarjolla ja muutenkin kaikki radioon ja asetuksiin liittyvät asiat näytti olevan ok.

Väkisin hiipii mieleen ajatus,että ainut asia mikä on muuttunut viime syksystä,jolloin radio vielä toimi on,että olet liittänyt tomtomin pariksi kypärän kanssa,mutta miksi se vaikuttaisi radion toimintaan.

Oho,mun ohje neuvoo painamaan B näppäintä 3 sekuntia käynnistääkseni radion :O
Olisko nyt niin helppo "vika",että olen väärät ohjeet ladannut netistä.
Täytyypä testailla uusilla ohjeilla toimmintaa.

Muuten erinomainen laite,mutta tuo radio on surkea,jopa luokaton.
Kotona kun istuu potta päässä kuuluu hyvin,ja kanavat saa talletettua.mutta kun lähtee
liikkeelle niin sata metriä ajettua mikään kanava ei kuulu kunnolla.Ja sen jälkeen pitääkin ajaa
koko reissu käsi kypärällä ja etsiä kanavia.
Yhden kerran vaihdoin tuon takuuseen,mutta ei muuttunut miksikään,maahantuoja ja myyjä vakuutelivat,että kyllä kuuluu.
Kyllästyin tuohon radion räpläämiseen ja vaihdoin navin zumo 595L.ään johon saa spotifyn,kuuntelen tota.
Vaikka radion kuuntelu sopisikin paremmin hapitukseen,mutta kun ei niin ei.

Toimiihan se radio,kun osaa oikein käyttää...
Kiitos tonttuj oikeista käyttöohjeista :D

Niin,eihän tuon radion kuuluvuus ole kovinkaan kummoinen,mutta tällä hetkellä se taitaa olla ainut mahdollisuus musiikin kuunteluun.Viime kesän kuuntelinkin nettiradiota puhelimen kautta,joten siksi tuo kypärän radion käyttö oli painunut unholaan.

No olisko myös semmoiseen vinkkiä,että miten saan puhelimesta langattomasti jaettua musiikkia kypärään?
Ennenhän se toimi helposti,kun oli pareina vain puhelin ja kypärä,
mutta nyt siinä välissä on siis tomtom 410 ja puhelutkin menee sen kautta.

Back