Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SP-1/2 on hammasrattailla. Mutta Bike Worldin luulisi erottavan ne ja äffäläiset toisistaan. Nyt oli kyllä vähän nolo![]()
Oli tosiaan sekottanu sp2 ku ei ollu hokannu, että Firestormista on kyse.SP-1/2 on hammasrattailla. Mutta Bike Worldin luulisi erottavan ne ja äffäläiset toisistaan. Nyt oli kyllä vähän nolo![]()
Tervehdys vaan kaikille
tuli itselleki hankittua VeTuRi tuossa viikko sitten ja ajattelin kysäistä täälläkin puolella josko jollakin olisi jäänyt hyllyyn takapenkin suojakatetta ja jonkin näköistä alakatetta pärrään (laitoin kyllä kyselyä tuonne myynti- ja ostopuolellekkin, mutta kyselenpähän täällä keskustelunkin puolella)
Mulla on. Orkkis takakate, musta ja ruma gynther-mallin mahakate. Samaa rumaa settiä on myös etuvalo.
tuli ostettua 04vm vetri, ensimmäinen V-kone minulle, ja olis iso liuta kysymyksiä pyörästä. V2 koneen omaava nykiminen ihmetyttää, mikä on normaalia ja mikä ei. Myös koneen "vinkuminen/ujellus". Tuntuu myös hieman alitehoiselta, tiedä sitten tuntuuko vain thunderacen jälkeen vai olisko siellä 78kw kuristukset vielä. Olis hyvä jos porin lähimaastossa +200km olis joku veturi spesialisti kuka haluais testata pyörää, että onko ihan normaali?Itsellä oli myös -04 vtr. Pienillä kierroksilla rytkyttäminen on täysin normaalia. Tämä vaiva on ikävä kaupunkiajossa, mutta helpottuu hieman välityksiä tihentämällä.Uusi veturisti liittyy joukkoontuli ostettua 04vm vetri, ensimmäinen V-kone minulle, ja olis iso liuta kysymyksiä pyörästä. V2 koneen omaava nykiminen ihmetyttää, mikä on normaalia ja mikä ei. Myös koneen "vinkuminen/ujellus". Tuntuu myös hieman alitehoiselta, tiedä sitten tuntuuko vain thunderacen jälkeen vai olisko siellä 78kw kuristukset vielä. Olis hyvä jos porin lähimaastossa +200km olis joku veturi spesialisti kuka haluais testata pyörää, että onko ihan normaali?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Itsellä oli myös -04 vtr. Pienillä kierroksilla rytkyttäminen on täysin normaalia. Tämä vaiva on ikävä kaupunkiajossa, mutta helpottuu hieman välityksiä tihentämällä.
Vinkuminen taas on ominaisuus, mistä pyörän tunnistaa, vaikka silmät kiinni.
Veturin teho/vääntö on hyvin tasaista ja kuminauhamaista, joka saattaa tuntua tehottomuudelta 4 pyttysen jäljiltä.
Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla

Joo, niitä teräviä katkoksia on minunkin pyörässä joskus, olen miettinyt mistä kyseinen asia johtuu.
Joku tietävämpi, esim Kum1ankka saattaisi tietää syyn moiseen. Ei siitä haittaa ole ollut, joten pidän sitä ominaisuutena.
Jakoketjun kiristimien kanssa kannattaa olla tarkkana. Kun vaihtelee 40000 km:n välein niin välttyy ikävältä yllätykseltä. Itse opin "kantapään" kautta.
Mitä tahtoo sanoa kun takimmaisen tulpan kierre on öljyssä?![]()
Mitä tahtoo sanoa kun takimmaisen tulpan kierre on öljyssä?![]()
Venakopan kannen tulppakaivon tiiviste vuotaa tai kansi halki.