• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vakuutuksesi hinta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mi16
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pari kuukautta sitten katselin edellisen kerran ja silloin oli ihan eri summat, nyt näköjään taas muuttuneet ja pakkohan se oli yhtiötä vaihtaa (pop > If) kun reilu 30% tippui.

Ajokausi 7 kk tai yli (vuodenaikahinnoiteltu)
Merkki HONDA
Malli SHADOW VT600 C-PC21/583
Käyttöönottovuosi 1993
Liikennevakuutuksen bonus 80 %
Kaskovakuutuksen bonus 70 %

Vuosihinta: 187,60 €

Vieläkö POP myöntää päivävakuutuksia?
Oli niitä ainoita viime suvena kun vakuutuksen ja maksut sai poikki päiväkohtaisesti. Huhuja olen kuullut, että uusista sopimuksista olisi tuo mahdollisuus poistunut.
Turva oli halvempi, mutta palautus vasta 1kk seisonnasta. Ei sopinut mun tarpeisiin.

Vieläkö POP myöntää päivävakuutuksia?
Oli niitä ainoita viime suvena kun vakuutuksen ja maksut sai poikki päiväkohtaisesti. Huhuja olen kuullut, että uusista sopimuksista olisi tuo mahdollisuus poistunut.
Turva oli halvempi, mutta palautus vasta 1kk seisonnasta. Ei sopinut mun tarpeisiin.

If:n seisontavakuutuksellinen on päiväkohtainen, ollut vuosia.

Ei tarvitse. IFssä pv kohtainen hinnoittelu.

Päiväkohtainen hinnottelu kyllä mutta ainakin kun toissapäivänä ifiin soitin niin näin siellä sanottiin että 30 päivää täytyy olla seisonnassa että tulee hyvitys... Saattoha se puhua tieten paskaakin :grin:

täältä voi lukasta liikennevakuutusehdot

Liikennevakuutuksen ehdot eivät olleet viime vuonnakaan ajan tasalla. Esim. maanantaista lähtien kaikille pyörille suurin mahdollinen bonus. Sain IFstä tarjouksen muutama pv sitten ja siinä puhuttiin pv hinnoista. Tarkistan huomenna miten asia ihan oikeesti on tuon 30pv suhteen.

POPssa ainakin liikennevakuutus katkea heti ja uusi lasku liikenteessä olo ajasta.

Päiväkohtainen hinnottelu kyllä mutta ainakin kun toissapäivänä ifiin soitin niin näin siellä sanottiin että 30 päivää täytyy olla seisonnassa että tulee hyvitys... Saattoha se puhua tieten paskaakin
Ehdoissa lukee jostain syystä noin, mutta tähän mennessä on tullut joka päivästä palautuksia ilman 30pv sääntöä. Lienee asiakaspalvelussa ollut joka asiasta tietämätön...

Ehdoissa lukee jostain syystä noin, mutta tähän mennessä on tullut joka päivästä palautuksia ilman 30pv sääntöä. Lienee asiakaspalvelussa ollut joka asiasta tietämätön...
Siis tullut palautuksia nyt viimeviikkoisen vakuutusuudistuksen jälkeen?

Eipä ole itselle tullut tietoa että olisi muuttunut aiemmasta tuo palautussysteemi, mutta se selviää yhdellä puhelinsoitolla perjantaina.😉

Olenko väärässä, kun elän siinä luulossa, että vakuutus katkeaa vain ja ainoastaan liikennekäytöstä poistolla?

Jos näin on, niin eiköhän ne rahat palaudu, kun liikennekäytöstä poiston jälkeen irtisanoo vakuutuksen.

Kotiutin reilu viikko sitten -08 kilocebarin ja liikenne + osakasko näytti olevan tuolle Ifissä, Pohjantähdessä, Fenniassa ja Lähitapiolassa aika samassa 730-760 euron haarukassa ympärivuotisena. Ketjussa mainittu Pop oli luokkaa 950 euroa. Pohjolan laskuri taas vaati itse syöttämään bonukset, mikä tällä hetkellä on ihan mahdoton tehtävä, niin en viitsinyt edes yrittää.

Varmistelin viralliselta taholta ja edelleen voimassa tuo IF:llä että joka päivästä saa palautuksia kuten tähänkin saakka. 30pv sääntö kummittelee ehdoissa jostain syystä...

Varmistelin viralliselta taholta ja edelleen voimassa tuo IF:llä että joka päivästä saa palautuksia kuten tähänkin saakka. 30pv sääntö kummittelee ehdoissa jostain syystä...

Mä sanoin sille tädille viimeviikolla puhelimessa, että te kyllä menetätte asiakkaita kun jokavuotisessa erään mp-lehden monisivuisessa vakuutusvertailussakin on tuo teidän 30 päivän ehto. Jännää ettävastasi samalla tapaa kuin vuonna 2012 joulukuussa, ettäit-osaston pojat ei oo hoitanut hommiaan. Voi olla että joutuisivat hyvittelemään liikaa jos kaikki tiegäis... mutta toisaalta mietityttää oikeusturva jos tulee asiasta kinaa..

Mä sanoin sille tädille viimeviikolla puhelimessa, että te kyllä menetätte asiakkaita kun jokavuotisessa erään mp-lehden monisivuisessa vakuutusvertailussakin on tuo teidän 30 päivän ehto. Jännää ettävastasi samalla tapaa kuin vuonna 2012 joulukuussa, ettäit-osaston pojat ei oo hoitanut hommiaan. Voi olla että joutuisivat hyvittelemään liikaa jos kaikki tiegäis... mutta toisaalta mietityttää oikeusturva jos tulee asiasta kinaa..

Joo ja vielä jännempää että vastaus näköjään riippuu siitä kuka sattuu olemaan ifillä langan päässä. Mutta hyvitystä siis saa käytännössä heti ekasta seisontapäivästä lähtien nii tämä hyvä.

Back