• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kuvajahtiajelut, Satakunta 2013-2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Kuvajahtiajelut, Satakunta 2013/2014/2015

Kävin ripittäytymässä

ced9352750a7efebf60b50e8771d1983.jpg

Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla

Re: Kuvajahtiajelut, Satakunta 2013/2014/2015

Uutta hakua:

b2d141cbcb7c8bbacca24e5301fbb76c.jpg

Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla

Nakkilan kirjasto

Ja uutta

Liitetiedostot

• 18519034_10155229532437141_1160307204_o.jpg
    18519034_10155229532437141_1160307204_o.jpg
    97,7 KB · Katselut: 17
  • 18493399_10155229531692141_1247291269_o.jpg
    18493399_10155229531692141_1247291269_o.jpg
    97,2 KB · Katselut: 16
Viimeksi muokattu:
185v.jpg

Laitakarin satamasta Eurajoelta...

Uus
185u.jpg

Eli auto pellolla... Ei ilmeisesti kuitenkaan liiku, mutta voipi ruostua pois ennen kun joku jaksaa kuvata :)-
tämä ketju kun on niiiiin nopea liikkeinen.

Mikäs tuossa otsikossa on vikana, eihän se ole kun pari vuotta ajasta jäljessä.

Mä haen tämän tänään, kun ei tarvi istua ison auton ratissa. Kunhan tässä koiran ensin kusettaa :jpstyle:

Eurajoeltahan tuo löytyi!

Uutta pukkaa, vähän lähempää Poria tämä (en muista oliko jo joskus aikanaan ollut mutta).

Joo, voi olla että on ollut mutta en nyt muista missä tuo on... pitää etsiä ja jos löydän niin vien rastin niin kauas Porista mitä Satakunta antaa periksi (pitää tutkia karttaa).
Eikö Porilaiset vois perustaa oman ketjun, Yrjönkadun apteekki, Kirjuri, Puuvilla, hui joku vei sen Yyteriin asti yms.
tämä ei siis ole vittuilua vaan realismia jos kerran mopo tökkää 30 km päähän keskustasta.
Nimimerkillä: Tänään n.400 km kun emäntä nukkui (tosin oli ollut yöntöissä).

Joo, voi olla että on ollut mutta en nyt muista missä tuo on... pitää etsiä ja jos löydän niin vien rastin niin kauas Porista mitä Satakunta antaa periksi (pitää tutkia karttaa).
Eikö Porilaiset vois perustaa oman ketjun, Yrjönkadun apteekki, Kirjuri, Puuvilla, hui joku vei sen Yyteriin asti yms.
tämä ei siis ole vittuilua vaan realismia jos kerran mopo tökkää 30 km päähän keskustasta.
Nimimerkillä: Tänään n.400 km kun emäntä nukkui (tosin oli ollut yöntöissä).

Eläs nyt purnaa :D
Itseasias ensin piti tulla uusi kuva Rauman etelä puolelta, jossa kävin mut jostain syystä ei ollut luuri tallentanut kuvaa, jonka sieltä otin. Piti sitten keksiä tuossa alkuillasta uusi kuvauskohde, kun kävin emännän kanssa vielä tässä nurkissa. Kilometrejähän itselle tänään kerkesi tulla yli 300 myös(myös hiekkatietä, kun poliisit ohjasi mut jonnekkin kinttupolulle tulipalon takia, mikä oli paneliassa :blink: )

Eläs nyt purnaa :D
Itseasias ensin piti tulla uusi kuva Rauman etelä puolelta, jossa kävin mut jostain syystä ei ollut luuri tallentanut kuvaa, jonka sieltä otin. Piti sitten keksiä tuossa alkuillasta uusi kuvauskohde, kun kävin emännän kanssa vielä tässä nurkissa. Kilometrejähän itselle tänään kerkesi tulla yli 300 myös(myös hiekkatietä, kun poliisit ohjasi mut jonnekkin kinttupolulle tulipalon takia, mikä oli paneliassa :blink: )

Ok. Oikea asenne :jippikaijee: Enhän minä mitään purnaa, totesin vaan tosiasiat ja toki joskus on (aika useinkin) pitänyt ottaa "sääli" rasti erinäköisistä syistä...
Tuo rasti on "sieulun silmissä" eli oikella puolella Nakkila --- Mikkola välillä ns. vanhaa tietä... Joku päiväkodin piha.. tai sitten olen ihan pihalla, mikä sekin on mahdollista.

Ok. Oikea asenne :jippikaijee: Enhän minä mitään purnaa, totesin vaan tosiasiat ja toki joskus on (aika useinkin) pitänyt ottaa "sääli" rasti erinäköisistä syistä...
Tuo rasti on "sieulun silmissä" eli oikella puolella Nakkila --- Mikkola välillä ns. vanhaa tietä... Joku päiväkodin piha.. tai sitten olen ihan pihalla, mikä sekin on mahdollista.

Helpoitetaan siis ;)

Porin ruosniemestä pohjoiseen kun ajelee niin tulee vastaan! Eikä tosiaan ole kaukana. Vois melkein huomenna itsekin käydä koluamassa koilisosia Satakunnasta. Itsekin täällä 2v vasta asunut, niin aina löytää uutta. Uudellamaalla ollessa oli aina kilpailu kuka kerkeää ensin :D

Helpoitetaan siis ;)

Porin ruosniemestä pohjoiseen kun ajelee niin tulee vastaan! Eikä tosiaan ole kaukana. Vois melkein huomenna itsekin käydä koluamassa koilisosia Satakunnasta. Itsekin täällä 2v vasta asunut, niin aina löytää uutta. Uudellamaalla ollessa oli aina kilpailu kuka kerkeää ensin :D

Jep, muistan nyt tuollakin nähneeni moisen tekeleen, olen silti melko varma että noita (ei samanlaisia mutta saman tyyppisiä) on tuossa Porin ympäristössä useita...
Noh, tässä ketjussa ei yleensä ole kiire...viikkopari, haen sen, kuvaus, uus pari päivää, editointi ja siirto pari päivää ja homma on pulkassa.:grin:

Jep, muistan nyt tuollakin nähneeni moisen tekeleen, olen silti melko varma että noita (ei samanlaisia mutta saman tyyppisiä) on tuossa Porin ympäristössä useita...
Noh, tässä ketjussa ei yleensä ole kiire...viikkopari, haen sen, kuvaus, uus pari päivää, editointi ja siirto pari päivää ja homma on pulkassa.:grin:

Koita saada ennen ensi viikonloppua, sit on taas aikaa itsellä hakea viimeistään (rahtipenailut sotkee harrastamista:cruising: )

Olis voinu kävästä hakemassa ja viedä kauvatsaan seuraavan. Just toissapäivänä selasin tätä ketjua ja tänään piti katsoa missä on ennen kuin lähtee kauvatsaan perskele!

Noormarkun urheitalon vieressä tuo "taideteos" sijaitsee 

File%2025.5.2017%2017.26.21.jpeg

Ja uusi kohde:

File%2025.5.2017%2017.26.50.jpeg

Viimeksi muokattu:
Nyt tuli helppo, kun ajaa tuosta niin usein ajopäivinä ohi :;):

Vien tänään hieman kauemmaksi Porin nurkilta.

Hanninkylän tolppa Luvialla

Sitten vähän etäämmäs, tuli 450km mittariin, tosin kävin Varsinais-Suomen puolellakin, mutta tämä löytyy kyllä Satakunnasta ja moni varmaan helposti heti tunnistaakin, jos ohi on ajanut.

Back