Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu täysin siitä kummalle puolelle niitä prikkoja laittaa, jos niitä lisää neulan yläpuolelle niin kyllä se neula minun mielestäni laskee.Miten neulaa saa alemmaksi lisäämällä prikkoja? Eikös se silloin nouse....
Mutta kun sinne täyskaasulle saakka ei edes päästä vaan kiertäminen tyssää puoleen väliin tai vähän korkeammalle riippuen vaihteesta (3-6). Itsekin kyllä epäilen, että tuolla neulojen laskulla alkuperäisestä olisi vaikutusta, mutta sama testata kaikki mahdollinen.Neulojen asennolla tai muilla dímensioilla ei ole vaikutusta täyskaasulla. Vain pääsuuttimen koolla ja bensapinnan tasolla on merkitystä.
Riippuu täysin siitä kummalle puolelle niitä prikkoja laittaa, jos niitä lisää neulan yläpuolelle niin kyllä se neula minun mielestäni laskee.

Riippuu täysin siitä kummalle puolelle niitä prikkoja laittaa, jos niitä lisää neulan yläpuolelle niin kyllä se neula minun mielestäni laskee.
Mutta kun sinne täyskaasulle saakka ei edes päästä vaan kiertäminen tyssää puoleen väliin tai vähän korkeammalle riippuen vaihteesta (3-6). Itsekin kyllä epäilen, että tuolla neulojen laskulla alkuperäisestä olisi vaikutusta, mutta sama testata kaikki mahdollinen.
Neulassa on se lukkorengas. Jos renkaan ja luistin väliin laittaa prikan, niin neula nousee. Mutta kun prikan laittaa lukkorenkaan yläpuolelle, niin se rengas nojaa edelleen luistiin eikä neulan korkeus muutu mihinkään. Jos lukkorengas on ylimmässä urassa, niin ei sitä neulaa enää alemmas saa.![]()
No ainakin ne prikat poistavat välystä mitä siellä vähän oli ja eipä niitä luisteja tullut turhaan avattua kun piti palauttaa neulat alkuperäiseen asentoon.