TM 2017 - Yleinen keskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kevyt ylilyönti eilen, niin lähtö on itsekseen määräämättömään aikaan iltapäivällä, jos on. Perkeleen alkoholi...

Ei ollut lähtöä, mutta tämän viikonlopun lämpimämpänä päivänä vois yrittää surauttaa jokin testilenkki, häh?

Nyt se näyttäis lauantailta.

Ei ollut lähtöä, mutta tämän viikonlopun lämpimämpänä päivänä vois yrittää surauttaa jokin testilenkki, häh?

Nyt se näyttäis lauantailta.

Sunnuntaina on risiiniöljyn tuoksua Alastarolla Paronin poikien vuorolla 13-18 aikaan.

Ei pysty ei kykene, ei oo minkäänlaisia ajohaluja.
Kattotaan kesenpänä, jos kadotettu kipinä löytyy?:ohmy:

Ei pysty ei kykene, ei oo minkäänlaisia ajohaluja.
Toi on pahempi homma. Siihen ei auta sininen pillerikään.

Lauantailenkki saattais kiinnostaa mua. Toki to&pe iltalenkkikin menisi tässä kelis. Löysin kartasta mielenkiintoisen uuden, ainakin mulle, pätkän länsisaaristosta.

Tehtiin 170km lenkki maanantaina, en muistanu katella tätä topiccia. Poliisit sattu fasulla ja vfr:llä kebabille samaan aikaan mynämäessä. Eivät kyttäilleet putkia tms. enempiä.

Viikonloppuna menis lenkki sillä aikaa kun poika on päikkäreillä. Vähän muuttujia vielä kun credittien kanssa 50/60 työn ja torpan rästien takia...

Työpäivä. Lähtö aikasintaan iltapäivällä, mopo vähän vielä prakaa ni voi olla että joutuu lähteen autolla liikkeelle :paikallatuulee:

Meikällä on pari erittäin epäluotettavaa contouria, toinen hd ja toinen gps mallia. Jos joku haluaa menettää hermonsa moisiin niin saattaisin luopua kahvia vastaan.
Yv:llä voi kysellä jos kiinnostaa.

Viimeksi muokattu:
Mulla olis ihan toimiva Gopro, mutta kun haluan uuden. Osta sä tate se vaikka 50 eurolla....

Mulla olis ihan toimiva Gopro, mutta kun haluan uuden. Osta sä tate se vaikka 50 eurolla....

Mun kiinalainen pelaa hyvin toisin kuin noi "laatuvehkeet" Pitänee oikeasti vissiin hieroa kauppaa sun kamerasta jos vaikka innostuisi taas videoimaan retkiä.

Loma olis päällä mutta kytkimen osia ootellessa menee varmaan ensviikko, jos sais mopon Botnialle sitten kuntoon jo :paikallatuulee:

Aika hiljasta on tai sitten kaikki on vielä lomilla. Viikonloput tahtoo olla aina ohjelmaa täynnä, mutta katteellaan.

Back