• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko pyörässäsi POP kasko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Liikennevakuutuksen saa kotariin, kun soittaa konttorille. Netissä sitä ei saanut.
En saanut osakaskoa millään ilveellä, joten jouduin elämään ilman.

Husqvarnan kanssa ollut samoja ongelmia kaskon saannin kanssa, kun kotarissakin. Mutta siihen kaveri sai osakaskon, kun sanoi että ei kilpaile. Harrastelee vaan.

Nyt on alla Beta, niin kaikki onnistui erittäin sulavasti. On jopa halvempi, kun kotari.

Vanha pyörä oli KTM 250 4t ja nyt Beta 300 2t. Onhan tämä paljon turvallisempi ja lauhkeempi ajettava kun hurja pikkunelari :grin:
Edit. molemmat pyörät valkokilpisiä ja nyt liikennevakuutus & osakasko maksaa 220€ / vuosi. Tehoa kun mopedissa on 7 kW (:p)

Viimeksi muokattu:
POP kuitenkin antaa liikennevakuutuksen (josta henkilövahingot korvataan) vaan ei kaskoa, josta korvataan varkaudet.

Niiden on pakko myydä se liikennevakuutus, koska se on lakisääteinen. Vapaaehtosilla vakuutuksilla voi sitten hätistellä asiakkaita pois.

Pop tosiaan ei anna netissä liikennevakuutusta kotariin. Soittamalla antavat, kunhan kuulustelevat ensin käyttötarkoitusta. Taisin mainita tinkiessä että eihän sillä maastossa ajeta:grin:

Minä sain 300 cc Gasgasiin POP:sta pikkukaskon - mutta tämä oli 2 v sitten. Jos POP haluaisi Kotareista täysin eroon, se tekisi kuten IF rähinäpyörien kohdalla: liikennevakuutuksen hinta tuplaksi muihin yhtiöihin nähden.

Jostakin syystä Gassin rek.otteeseen on merkitty tehoksi 6,5 kW vaikka kone antaa n. 50 hp....

Mulla on POP:ssa RC8R:n vakuutukset, liikenne ja täyskasko. Olen yrittänyt pysyä poissa maastosta.

Eivät osaa ilmeisesti erotella pyörien malleja. Ei kaikki kotarit ole enskavehkeitä. Super Dukeen olisin vakuutusta kysellyt mutta otin sitten sattuneesta syystä Ifistä. If on yleensä ollutkin halvin firma, nyt ei saanut POPin sivuilla edes laskettua tarjousta hintalaskurilla. Täytynee käydä kiusaamassa POPin vakuutusmyyjää jossain messuilla lämpimikseen ensi keväänä.

Soittamalla olisit saanut liikennevakuutuksen. Minulle ainakin selittivät etteivät kaskoja myönnä koska merkki on rosmojen suosiossa. Ei siis merkitystä ajetaanko soralla vai kestopinnotteella.

Soittamalla olisit saanut liikennevakuutuksen. Minulle ainakin selittivät etteivät kaskoja myönnä koska merkki on rosmojen suosiossa. Ei siis merkitystä ajetaanko soralla vai kestopinnotteella.

Varkausvakuutuksen eli osakaskon halusin joka tapauksessa. Ifillä osakasko 77e/v. Ei taida onnistua kikkailu että liikenne- ja kaskovakuutukset on eri yhtiöissä.

Back