Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pitäs laskea pyörä kyljelleen, jos sitten joku pysähtyisi.

pitäs laskea pyörä kyljelleen, jos sitten joku pysähtyisi.
noin se taitaa mennä........Veikkaan, että prosentit kasvavat nollasta ja nousevat syrjäseuduilla päätyen sataan jossain Lapin erämaissa.
Mä olen kauhea rasisti, koska vituttaisi suunnattomasti, jos naapuriin muuttaisi manneperheVaikka miten en oo rasisti, ni eiköhä se suurin syy tähän ole mamut ja mustalaiset...
On nimittäin alkanu Suomessakin yleistymään tämä maantierosvous. Porukka pysäyttää tienvarteen ja viittilöi apua, ja kun pysäytät auttamaan ni saatat lähtiessäs olla rahaton, autoton jne.
Mä olen kauhea rasisti, koska vituttaisi suunnattomasti, jos naapuriin muuttaisi manneperhe![]()
Asuisit silloin luultavasti lähiössä, joten normaali lähiömeiningillä selviäisi. Pientä perheriitaa ja sen semmoista, johon olisit sopeutunut jo kotona.
Enemmän vitutti yhdessä toisessa kohteessa alakerran pyörätuolissa istuva puliukko. Oli nuorikin vielä, joten virtaa riitti juhlimiseen.
Kyllä niitä sen verran paljon on ollut ja uutisoitu että itse ainakin mietin kahdesti että mikä porukka siinä tien poskessa mahtaa häröpalloilla. Ja kyllä niitä aivan varmasti on yli sen kahden käden sormet, naiivia kuvitella että jokaisesta tapauksesta tulisi lehtijuttu. Ja jos näillä on vähänkään järkeä päässä niin eivät ne siinä yhdessä kohtaa kauaa virkavaltaa odottele vaan paikka vaihtuu nopeasti.

En tiedä onko omtuista mutta kukaan autoista tai ohiajavista moottoripyöristä ei vaivautunut pysähtymään paikalle ja tsekkaamaan.