• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi takavanne CBR1000RR mutta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PrivateeR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

PrivateeR

MotOrg ry
Yritän tässä etsiä varavannetta sadekiikuille ratakäyttöö varten CBR1000RR 2008 pyörään, mutta kaikki vanteet mitä löydän ni kuvassa on 4 pulttipaikkaa takarattaalle, mutta omassa tänhetkisessä vanteessa on 6 pulttia (ja myös kaikissa mun rattaissa mitä mul on.

Toisekseen, en löydä mistää muualta uusia vanteita/hintoja kuin eBaystä... mitä mä teen nyt näin väärin?

Ja kyllä, olen täysin uuno näissä asioissa ennenku joku opettaa mikä menee väärin. :tyhmäminä:

Yritän tässä etsiä varavannetta sadekiikuille ratakäyttöö varten CBR1000RR 2008 pyörään, mutta kaikki vanteet mitä löydän ni kuvassa on 4 pulttipaikkaa takarattaalle, mutta omassa tänhetkisessä vanteessa on 6 pulttia (ja myös kaikissa mun rattaissa mitä mul on.

Toisekseen, en löydä mistää muualta uusia vanteita/hintoja kuin eBaystä... mitä mä teen nyt näin väärin?

Ja kyllä, olen täysin uuno näissä asioissa ennenku joku opettaa mikä menee väärin. :tyhmäminä:

Siis ratashan tulee vetopakkaan kiinni ja vetopakan joutuu yleensä ostamaan erikseen. Ettet sekota noita neljää pulttia nyt jarrulevyn pultteihin.

Esim tässä eka kuva vetopakan puolelta ja toka jarrulevyn puolelta.
https://www.ebay.com/itm/Honda-Fire...ash=item41d7a308da:g:wxkAAOSwBkRaLTvZ&vxp=mtr

Ja sitten jos ostat OZ, Marchezini tms. hipo hipo vanteet niin niissä on sitten yleensä oma vetopakka, jonka pulttijako poikkeaa melko varmasti vakiosta, joten joudut hankkimaan erikseen sille vetopakalle sopivat rattaat.

Oiskohan niin, että katselet jarrulevyn pulttipaikkoja, ja myynnissä olevista takavanteista puuttuu vetopakka kokonaan. Siinä on kuusi pulttia takarattaalle.

CE_20058_1.JPG

Juu nyt kun sanoit, niin olet(te) aivan oikeassa. Noi 4 pulttia on jarrulevylle, ja vetopakkahan sieltä puuttuu.

Niinku sanoin, tyhmä minä :tyhmäminä: Nyt olen taas yhtä asiaa viisaampi. Kiitoksia!

Nitrous valaisepa vielä sen verran että noi vanteet mitä löytyy, ni niissä on iha erilaiset, paljon ohuemmat "pinnat" ku tossa mun ratavanteessa jossa on kolme paksua vartta. Onko merkitystä radalla käytön kannalta kummanlaiset vanteessa on?

Juu nyt kun sanoit, niin olet(te) aivan oikeassa. Noi 4 pulttia on jarrulevylle, ja vetopakkahan sieltä puuttuu.

Niinku sanoin, tyhmä minä :tyhmäminä: Nyt olen taas yhtä asiaa viisaampi. Kiitoksia!

Nitrous valaisepa vielä sen verran että noi vanteet mitä löytyy, ni niissä on iha erilaiset, paljon ohuemmat "pinnat" ku tossa mun ratavanteessa jossa on kolme paksua vartta. Onko merkitystä radalla käytön kannalta kummanlaiset vanteessa on?

Toi mun esimerkkikuva taitaa olla joku aftermarket Kiina -vanne, elä semmosta osta. Jotkut takoalu- tai mankkuvanteet on sit jonkin verran kevyemmät ja monesti näyttää vakioita hipommalta. Ei oo käytännössä hirveetä eroa kuitenkaan. Onhan se pyörivistä massoista pois jos ostaa kevyet.

Lisätään edelliseen sen verran, että 2012 on vanne päivittynyt pikasen silmäilyn perusteella. Uusi vanne ohuilla puolilla, vanha paksuilla. Luulisin, että käyvät päittäin, kun ei ne oo tuota mallia vieläkään uusinu.

Jahtaa jotain käytettyä, ja jos se on hieman pois muodosta, niin alta satasella sen suoristaa.
Kun en ilmeisesti vaa osaa etsiä. Oon kyllä yrittäny etsiä, mutta eBaystä löytyy lähinnä noita käytettyjä Amerikan mantereelta. Näköjää edullisin mitä löysin oli tullien kanssa vajaa 220e.... en tiiä onko miten järkevä hinta (vanne on ainakin myyjän mukaan täysin suora ja kunnossa).

Vanteet menee maalaukseen anyway tossa keväällä, eli ulkonäkövialla ei ole väliä.

Kun en ilmeisesti vaa osaa etsiä. Oon kyllä yrittäny etsiä, mutta eBaystä löytyy lähinnä noita käytettyjä Amerikan mantereelta. Näköjää edullisin mitä löysin oli tullien kanssa vajaa 220e.... en tiiä onko miten järkevä hinta (vanne on ainakin myyjän mukaan täysin suora ja kunnossa).

Vanteet menee maalaukseen anyway tossa keväällä, eli ulkonäkövialla ei ole väliä.

https://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=cbr+1000rr+2008+hinten+felge&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=cbr+1000rr+sc59+hinten+felge&_sacat=0

Edit: Ich habe ein bisschen Deutsch gelernt.

Ite tilasin ameriikasta syksyllä vanteet pikku gixeriin ja myyjä vakuutteli että suorat on. Ja paskat oli, takavanne just just menettelee, mutta etuvanne piti käyttää L-Weldillä oikaistavana

Mä en suostu tilaamaan jenkeistä mitään ratakiskoa hennompaa. Jos eivät ole jo myyjän hyllyssä solmussa niin viimeistään USPS rikkoo ne. Tilaa suosiolla Euroopasta niin vältyt mielipahalta.

Vinkkinä, laitappa SRRA foorumin ostetaan palstalle ilmoitus. Saattaa tärpätä ihan kohtuu hinnalla käypäset vanteet.

Back