• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Psätti katosi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kum1ankka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kum1ankka

Häätäjien räpeltäjä
Psätti katosi

Nytkö se sivustouudistus tuli? Onko tämä vika vai ominaisuus? Uhka vai mahdollisuus?

chatdown.jpg

Ainoo minkä takia jäsemaksuja maksellu.... :p

Nii, ja oikeesti, te ette 'niitä' keskusteluja halua tänne foorumi puolelle :grin:

Näköjää koko sivustoki kaatu täs välil. Ilmeisesti psättäilijät hakkaa F5:sta sellasee tahtii,
ettei servu kestä :p

Käsi väsy saatana. Piti käyä varastamassa naapurin äpärän leegot...

giphy.gif

Vilkaisin asiaa, ja ehkä koskin jonnekin pikkaisen. Etusivu ei siitä oikein tykännyt ja piti potkia koko systeemi takaisin ylös. Ihmettelen tässä jossain välissä taas lisää, josko sen tsätin saisi vielä toimimaan.

Vilkaisin asiaa, ja ehkä koskin jonnekin pikkaisen. Etusivu ei siitä oikein tykännyt ja piti potkia koko systeemi takaisin ylös. Ihmettelen tässä jossain välissä taas lisää, josko sen tsätin saisi vielä toimimaan.

Etusivulle vosi lisätä myös linkin kauppaan, niin sinnekin eksyisi useampi.

Saako jasenmaksusta hyvitystä jokaiselta päivältä, minkä psätti on alhaalla?

Eurobikerin alennuskoodi (ei lahjakortti, kuten sitä valheellisesti nimitetään) saapui, jee. Vaihdan oman alennuskoodini toimivaan psättiin, kun en minä moista koodia täällä kaakana asustellessa tarvii. Onko ottajia?

Eurobikerin alennuskoodi (ei lahjakortti, kuten sitä valheellisesti nimitetään) saapui, jee. Vaihdan oman alennuskoodini toimivaan psättiin, kun en minä moista koodia täällä kaakana asustellessa tarvii. Onko ottajia?

Mulle kiitos!! Oma jo käytetty!!

Back