Enduro/Motocross ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lauantaina 31.3 Lopen enduro. Omalla pyörällä 40 euroo sisältää ruokailun. Ilmoittautumine torstaina 20.00 mennessä.

Lauantaina 31.3 Lopen enduro. Omalla pyörällä 40 euroo sisältää ruokailun. Ilmoittautumine torstaina 20.00 mennessä.

Paska. Oon kännissä/ kankkusessa vielä silloin. No, on siellä varmaan aika haastavat olosuhteetkin.

Mä olen selvinpäin mut paskana...vielä ei uskalla koko päivän höntsäilyä. Mut paranemaan päin ja toukokuussa pitäs päästä polulle...

Huomenna klo 16 Lavanko. Sama suunnitelma su 22.4. Klo 10. Jos la löytyy paukkuja ajaa, ni Lohjalla vois hiekassa pyöriä. Mut se jäänee väliin ku vanha joutuu lepopäiviä välissä pitelemään.

Onks Boltti itte paikalla? Tai ees jottain tuttuja naamoja, uskaltaako teijän hurjien seuraks lähteä :orgmp3:

Joo mä olen siellä vakiopaikalla. Eli nopeemman ryhmän peräpäässä. Ainakin viisi Orggilaista tulossa, mutta ne taitaa olla sulle vieraita. Sitä kehäkessan Maanantaimiitti porukkaa.

Onko tänään porukka menossa ajamaan?
Olisiko Espoossa enskailijoita tänään?
Espoossa on hidasvauhtinen mutta osittain todella teknistä maastoa

Käytin tänään toista tuntia kun talttasin eilisiä Espoosementtejä pyörästä. Tiukkaa tavaraa.

Eilen olin Lavangossa pojan kanssa. Siellä oli erikseen kasteltu kun muuten ei ollut satanut. Pirunmoinen kärcherijumppa oli eilen kahteen mopoon. Nyt vedin silikonispräytä sisälokkareihin niin sementti irtos... no siis irtos.

Edit. Aamulla kaivoin Panokallen tallista ja kävin ajelemassa. Tuntu olevan vihaa täys ku oli tallissa heinäkuun lopusta saakka piileksiny. Oli pakko tulla pois siitä hommasta ku aina ku kaasua hipas ni oli 2-alkunen numero ja tikkarissa aivan jotain muuta. Mutta Yamahalla ei taas tarvinnu ees vitosta askista kaivaa...

Back