• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nitrous Goes Racing

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitrous
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oonks mä ajoissa vai muut myöhässä? Nimim. ei ole varikolla ruuhkaa.

Ennakko ilmoittautuminen meni kiinni jo 11.5. joten saattaa useampikin tulla myöhässä, etenkin ku on luvattu hyvää säätä

Itsellä edessä +50e paikan päällä ilmoittautuminen ku ei ollu mitään takeita ennen sunnuntaita että onko pyörä kasassa.

Jos ei muuten ni pyöritään siellä sitte kahdestaan ja otetaan kaksoisvoitto sarjasta ku ei muita huvita ajaa :WAZAAP::jippikaijee:

Ennakko ilmoittautuminen meni kiinni jo 11.5. joten saattaa useampikin tulla myöhässä, etenkin ku on luvattu hyvää säätä

Itsellä edessä +50e paikan päällä ilmoittautuminen ku ei ollu mitään takeita ennen sunnuntaita että onko pyörä kasassa.

Jos ei muuten ni pyöritään siellä sitte kahdestaan ja otetaan kaksoisvoitto sarjasta ku ei muita huvita ajaa :WAZAAP::jippikaijee:

Oli beessäkin jo muutama kuski ilmottautunu, eli ihan vaan maaliin ajamalla ei pääse pallille. Ja jos voitosta meinaa ajaa niin joutunee tyrkkäämään jo ihan tosissaan.

Ennakkoon ilmottautuneet löytyy täältä: http://www.iceroadracing.com/eilmo/index.php?lcrit=Kaikki&kisaid=165&kansio=kumamo&sivu=listaa

Juu siis heitin lähinnä läpällä tuon että "ajetaan sitte kaksisteen" :)

Lähinnä tarkoitin sitä, että on siellä vastassa 30 pyörää tai ei ainuttakaan pyörää, ni minun ajamisen nautintoa se ei pilaa. Mä lähen sarjaan nauttimaan ajamisesta ja kilpailemisen ympäristöstä.... se että muita pelottaa tulla ruudukkoon ei vähennä sitä kilpailun ajatusta ja fiilistä.

Juu siis heitin lähinnä läpällä tuon että "ajetaan sitte kaksisteen" :)

Lähinnä tarkoitin sitä, että on siellä vastassa 30 pyörää tai ei ainuttakaan pyörää, ni minun ajamisen nautintoa se ei pilaa. Mä lähen sarjaan nauttimaan ajamisesta ja kilpailemisen ympäristöstä.... se että muita pelottaa tulla ruudukkoon ei vähennä sitä kilpailun ajatusta ja fiilistä.

Ihme kaveri tää Privateer kyllä. Kaveri tulee mestoille, ajaa 35 kierrosta ja tyrkkää reippaasti kympin puolelle. Hattua pitää nostaa. Itellä paras eilisessä treenissä 1.11.7. Pirullisen kovaa menee porukka täällä. Mut otetaan tänään se sekka pois aika-ajoon ja toinen kisaan niin pysytään jo muiden kyydissä. Superbiken aika-ajo klo 10.20 ja kisa tasan klo 15.00.

Ihme kaveri tää Privateer kyllä. Kaveri tulee mestoille, ajaa 35 kierrosta ja tyrkkää reippaasti kympin puolelle. Hattua pitää nostaa. Itellä paras eilisessä treenissä 1.11.7. Pirullisen kovaa menee porukka täällä. Mut otetaan tänään se sekka pois aika-ajoon ja toinen kisaan niin pysytään jo muiden kyydissä. Superbiken aika-ajo klo 10.20 ja kisa tasan klo 15.00.

:thumbup:

Hyvinhän se Nitrous meni, ja Mikkokin retrossa podiumilla.

Olen pahoillani Privateerin mekaanisista ongelmista (vasta kasattu laatikko kuulemma porsi). Tollaset syö miestä. Toivottavasti pian oot jaloillas taas.

Hyvinhän se Nitrous meni, ja Mikkokin retrossa podiumilla.

Meni kyllä ihan päin vittua tuo kisa. Jostain syystä kroppa ihan tukossa eikä palaudu yhtään. Neljän kierroksen jälkeen kädet totaalisen loppu ja sit vaan yritettiin selviytyä maaliin.

Meni kyllä ihan päin vittua tuo kisa. Jostain syystä kroppa ihan tukossa eikä palaudu yhtään. Neljän kierroksen jälkeen kädet totaalisen loppu ja sit vaan yritettiin selviytyä maaliin.

Vastaohjaus?:grin:

Kyl se musta meni OK. Vauhti alkaa pikkuhiljaa löytyä. Treeniä alle, ja ens kisassa korokkeelle.

Korpiahokin oli kaivettu jostain koipallojen seasta kisaamaan, ja tyrkkäs aika hyvin.

Kostamon suveneeri vauhti kertonee, ettei se IRRC ole ihan mikään harrastesarja.

Vastaohjaus?:grin:

Kyl se musta meni OK. Vauhti alkaa pikkuhiljaa löytyä. Treeniä alle, ja ens kisassa korokkeelle.

Korpiahokin oli kaivettu jostain koipallojen seasta kisaamaan, ja tyrkkäs aika hyvin.

Kostamon suveneeri vauhti kertonee, ettei se IRRC ole ihan mikään harrastesarja.

Ei se kyllä menny. Vauhti riittäs kilvanajoon, mutta kroppa ei taho toimia jostain syystä. Erkka meni kovaa ja Kostamo vissiin hylättiin, koska jarrut.

Ei se kyllä menny. Vauhti riittäs kilvanajoon, mutta kroppa ei taho toimia jostain syystä. Erkka meni kovaa ja Kostamo vissiin hylättiin, koska jarrut.

Sä tarviit ravintovalmentajan. Mulla ois hyviä neuvoja, mut sit paranee toivoa ettei puhalluteta viivalla :grin:

Näillä keleillä toi ravinto ja nesteytys ei ole ihan helppoa. Mutta kun on parin maratonin kokemus tankkaamisesta ja ravinnosta, niin jotain asiasta luulee ymmärtävänsä. Mut ens kisassa pallilla, se on selvä. :thumbup:

Mulla jelppas ihan 100-0 ku rupesin syömään suolapillereitä, 0.5g per 0.5-1.0L vettä.

Ihme kaveri tää Privateer kyllä. Kaveri tulee mestoille, ajaa 35 kierrosta ja tyrkkää reippaasti kympin puolelle. Hattua pitää nostaa.
Laita hattu piiloon vaa. Ei se 10.5 ny mikää hirveän kova kierros ole.
......Sellaisen saa millä tahansa PlayStation-ohjaimella.

Ja valitettavasti makkarat ja kaljat joutuu oottaa pitkään jossen löydä uutta moottoria jostain.

Vitutusta kasvattaa vielä se, että mun vauhti ois riittäny helppon podiumiin ku katoin kierrosaikoja.

Oli ensimmäinen kerta HYVIN pitkään aikaan tänään kun on itsetuhoiset ajatukset juossu mielessä........

Ja valitettavasti makkarat ja kaljat joutuu oottaa pitkään jossen löydä uutta moottoria jostain.

Vitutusta kasvattaa vielä se, että mun vauhti ois riittäny helppon podiumiin ku katoin kierrosaikoja.

Oli ensimmäinen kerta HYVIN pitkään aikaan tänään kun on itsetuhoiset ajatukset juossu mielessä........

Nyt vituttaa, ku on vehkeet paskana jne. Aika helpottaa, ja kohta säkin toteat, et tää on sitä motorsporttia.

Tsemiä koneen etsintään.

Jos oon ymmärtänyt oikein, niin sun eka kisa (?). Vituttaa kyllä, mutta kun lukee näitä viestejä, niin vauhtia löytyy, eli nyt vaan uutta matoa koukkuun (eli uusi motti) ja sitten nautiskellaan kuohuvaa loppukesä.

Ja kaljaa ja makkaraa nauttii yleisö :grin:

mutta kun lukee näitä viestejä, niin vauhtia löytyy
Jep... ja sit ku lukee pankkitilin saldoa ni huomaa että se vauhti ei tuo sinne rahaa millä ostella uusia osia ku vanha leviää.... Ei siinä, jos löytyy TODELLA pikaisesti uus motti jostain ni harkitsen ylimääräistä lainaa ajaakseni kauden läpi.... mutta voin melkee vannoa että jos löytyy uus motti, ni sit leviää jotain muuta.

Mutta rehellisenä ihmisenä täytyy sanoa että harvemmin yllätyn positiivisesti omasta tekemisestäni, mutta se 1:10.5 vain 35 kierroksen jälkeen vähän hymyilytti ku pistin tavoitteeksi alittaa 1:12 :)

Jep... ja sit ku lukee pankkitilin saldoa ni huomaa että se vauhti ei tuo sinne rahaa millä ostella uusia osia ku vanha leviää.... Ei siinä, jos löytyy TODELLA pikaisesti uus motti jostain ni harkitsen ylimääräistä lainaa ajaakseni kauden läpi.... mutta voin melkee vannoa että jos löytyy uus motti, ni sit leviää jotain muuta.

Mutta rehellisenä ihmisenä täytyy sanoa että harvemmin yllätyn positiivisesti omasta tekemisestäni, mutta se 1:10.5 35 vain kierroksen jälkeen vähän hymyilytti ku pistin tavoitteeksi alittaa 1:12 :)

No onhan toi huikeaa vauhtia, jos katsoo, mitä vauhteja B:ssä mentiin itse kisassa.

Nyt vaan miettimään millä saada "sponsoreita" nopeasti tukemaan. Jos löytyy jokin kampanja, jolla pääsee tukemaan miestä mäessä, niin mä olen mukana. Ei teitä hurjia kuitenkaan puissa kasva. :thumbup:

Back