Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi vaan, olin kyllä niillä nurkilla tuohon aikaan ja morjestin pariakin vastaantulevaa pyörää. Mun FJR on sellainen tummanharmaa ja kypärän väri on valkoinen.
katso liitettä 16863
Ne ovat pian perillä määränpäässäänPårnoa havaittu tänään Tampereen ohitustiellä! 1199 ja 1299 ajoitte peräkkäin n. 12 aikaan. 1299 antoi jopa peukkua takaisin omalle peukulle. Komeita mopoja.

Oli! Ihan varmasti oli!Orggimoro nääs, tänään noin klo 19 tulit Ruotsinpyhtää -> Elimäki, olin niin haltioissani asiasta että jäi pärrä rekisteröimättä. Itse olin kouluttamassa nakuhondalla tarakkaharakkaa tiukempiin kallistuksiin
![]()

Näitä orggimoroja tulee alvariinsa. Tänään aikalailla tasan puoli yksitoista illalla ja Neste Taukotuulen kohdilla tuli joku vastaan, matkalla vääksyn suuntaan sininen mopo? Alkoi olla jo hieman hämärää minun kromi visiirilleTerveisin, mies mustissa erkki kutosen päällä
![]()
Saatoin olla minäkin! Oliko sini-musta+(vähän valkoista) nahkahaalari päällä? Ja valkoinen kypärä? Ei mahda mitään, mutta mua luullaan jatkuvasti poliisiksi. Varsinkin sopivassa valaistuksessa, jossa noi värit sekoittuu toisiinsa.
Tänään oli kyllä aika paljon mopoja liikenteessä. Skoottereille nostan peukun pystyyn, muita tervehdin (jos huomaan/ehdin/on mahdollista) orggimorolla. ja silloin tällöin näkyy orggimoro, mutten muista paikkoja, kun muistipaikat vähissä...