• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä 2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Henksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pårnoa havaittu tänään Tampereen ohitustiellä! 1199 ja 1299 ajoitte peräkkäin n. 12 aikaan. 1299 antoi jopa peukkua takaisin omalle peukulle. Komeita mopoja.

Tänään itävantaalla Koivukylän väylällä, mansikkapellon risteyksessä rutussa oleva :( harmaa tankkinen Kawasaki.
Viranomaisen teipit roikku ympärillä....

Viimeksi muokattu:
Tänään, joskus 12-13.00 aikana melko varma foorumimoro FJR-kuljettajalta Tampereentiellä, Raunistulan päässä :bye:

Tänään, joskus 12-13.00 aikana melko varma foorumimoro FJR-kuljettajalta Tampereentiellä, Raunistulan päässä :bye:

Moi vaan, olin kyllä niillä nurkilla tuohon aikaan ja morjestin pariakin vastaantulevaa pyörää. Mun FJR on sellainen tummanharmaa ja kypärän väri on valkoinen.

Stelvio.JPG

Moi vaan, olin kyllä niillä nurkilla tuohon aikaan ja morjestin pariakin vastaantulevaa pyörää. Mun FJR on sellainen tummanharmaa ja kypärän väri on valkoinen.

katso liitettä 16863

Tuntomerkit täsmää. Mä hetken huumas ku vihdoin ja viimein sain Busan huollosta heitin vaan jotkut mitkälie moikat :D Lupaan skarpata tästä jatkossa :thumbup: Turussa nää moikat kuitenkin ikävän harvassa.

Tänään ennen puolta päivää olin palaamassa kaneliässän haku reissulta Vääksystä Lahteenpäin 24:sta ja Vääksyn ABC:n kulmilla perusmorotin pyöräilijää, joka vastasi orggismorolla. Kuka lienee ollut? :bye:

Kukas tankkaili sinistä orggi tarralla varustettua Honda Blackbirdiä Kaavin ABC:llä varttia vaille neljän aikoihin?Olin oranssi mustalla kotarilla viereiselle mittarille jonottamassa.

Oli! Ihan varmasti oli! :jippikaijee: Orggimoro nääs, tänään noin klo 19 tulit Ruotsinpyhtää -> Elimäki, olin niin haltioissani asiasta että jäi pärrä rekisteröimättä. Itse olin kouluttamassa nakuhondalla tarakkaharakkaa tiukempiin kallistuksiin :bye:

Oli! Ihan varmasti oli! :jippikaijee: Orggimoro nääs, tänään noin klo 19 tulit Ruotsinpyhtää -> Elimäki, olin niin haltioissani asiasta että jäi pärrä rekisteröimättä. Itse olin kouluttamassa nakuhondalla tarakkaharakkaa tiukempiin kallistuksiin :bye:

Minähän se olin, moi vaan :bye:

Näitä orggimoroja tulee alvariinsa. Tänään aikalailla tasan puoli yksitoista illalla ja Neste Taukotuulen kohdilla tuli joku vastaan, matkalla vääksyn suuntaan sininen mopo? Alkoi olla jo hieman hämärää minun kromi visiirille :) Terveisin, mies mustissa erkki kutosen päällä :bye:

Näitä orggimoroja tulee alvariinsa. Tänään aikalailla tasan puoli yksitoista illalla ja Neste Taukotuulen kohdilla tuli joku vastaan, matkalla vääksyn suuntaan sininen mopo? Alkoi olla jo hieman hämärää minun kromi visiirille :) Terveisin, mies mustissa erkki kutosen päällä :bye:

Saatoin olla minäkin! Oliko sini-musta+(vähän valkoista) nahkahaalari päällä? Ja valkoinen kypärä? Ei mahda mitään, mutta mua luullaan jatkuvasti poliisiksi. Varsinkin sopivassa valaistuksessa, jossa noi värit sekoittuu toisiinsa.

Tänään oli kyllä aika paljon mopoja liikenteessä. Skoottereille nostan peukun pystyyn, muita tervehdin (jos huomaan/ehdin/on mahdollista) orggimorolla. ja silloin tällöin näkyy orggimoro, mutten muista paikkoja, kun muistipaikat vähissä...

Saatoin olla minäkin! Oliko sini-musta+(vähän valkoista) nahkahaalari päällä? Ja valkoinen kypärä? Ei mahda mitään, mutta mua luullaan jatkuvasti poliisiksi. Varsinkin sopivassa valaistuksessa, jossa noi värit sekoittuu toisiinsa.

Tänään oli kyllä aika paljon mopoja liikenteessä. Skoottereille nostan peukun pystyyn, muita tervehdin (jos huomaan/ehdin/on mahdollista) orggimorolla. ja silloin tällöin näkyy orggimoro, mutten muista paikkoja, kun muistipaikat vähissä...

Tuntomerkit osuu kohillee, joten sinähän se sitten olit. Olin palaamassa kuvajahdista ja mietin, että nytkö jo joku on sitä menossa noutamaan. Mutta ei vielä tähän mennessä kukaan ole sitä ole hakenut. :)

Kemi MC:n mies jollain chopperilla, ajeltiin pojan kanssa sun perässä Oulun motarilla Iin suuntaan jonkin aikaa. Mulla FZR ja pojalla Yzäri. Menit meistä ohi tietyöalueen mutkissa.

-Kähmy

Perjantaina 13.7. Kiuruveden ABC:llä oltiin emännän kanssa kaffella, paikalle sattui paikallinen asukas jonka kanssa juteltiin mukavia moottoripyöristä ja moottoripyöräharrastuksesta. 75-vuotta oli kuulemma jo mittarissa mutta edelleen jaksaa ajella Honda CBR 1000:lla :thumbup: Mahtaako kyseinen herra löytyä täältä foorumilta?

Pari todennäköstä sormimoroa eilen, eka 7-tiellä Kilpparin/Sipoon liittymän paikkeilla n. 1315, toinen iltasella seiskan jälkeen Lappeenrannassa Koulukadun liikenneympyrästä Pallon suuntaan :D :)

Punatankkinen bemari cafe skeittilautaistuimella ja angel eye atuvalolla ysin aikaan vääksyn ärrällä, mahtaako olla örkkejä? Itte imailin aamutaquitoa siinä viereisessä tummansinisessä pakussa.

Oliltko se sinä kaverisi kanssa faitterilla tai kyykyllä heti Leppävaaran tunnelin jälkeen Kehä I:llä parkissa, ja juttelemassa siviilimallisen VW Golf:n kuljettajan kanssa? Miten poliisit reagoivat siihen Kehää pitkin tulleeseen supermotoon, jolla oli vauhtia varmasti yli 100 km/h. Osuiko kohdalle?? Ja kävikö itsellä kalliiksi?

Mikä mustalaislauma ajoi kahdeksan maissa kehä 3:sta itään?

EDIT: Bombereitahan ne oli. Kuun viimeinen perjantai.

Back