• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uusi Monkey 125

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vetomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä vaan korvasi! Peukut maahantuojalle:thumbup: Saan kompensaationa ensihuollon maahantuojan piikkiin.
Olen tyytyväinen tähän ratkaisuun. Oli taas tänään hieno ajella kun rengastus pelittää.

JA täällä sama rengashomma ja itse piti huolto maksaa.:rant:

Niin mut en mä olekaan ostanut ite uutta rengasta..:doh:

No katsotaan mitä sieltä tulee sitä vastausta rengashommaan. Vielä ei ole kuulunut mitään. Minkä mallin rengas sulla on alla ja miten toimii kadulla?

Hieno peli!
Minkähän hintainen liikenne- ja kaskovakuutus tuollaisessa on ?
Kallis. :D Itsellä liikenne & osakasko täysillä bonuksilla n. 250 €/v IF:ssä, oli selvästi edullisin. Tuolla esittelypelin 31-UIN rekkarilla toimi ainakin itsellä moitteettomasti nuo netin laskurit.

5 kuukauden ajolla 140€ ifissä, 180 osakaskolla. Eli abaut sama kun mun kuussatasessa ninjassa muistaakseni.

Käykö Apinaan Gromin big bore -kitit?
Pitäisi olla sama kone kyllä, hiukan vielä epäselvää meneekö ruiskuboksit samoilla liittimillä mitä facelift-Gromissa. Ajattelin itse sen aikaa odottaa, että tulee osat katalogeihinkin merkittynä Monkeyyn sopiviksi.

Kallis. :D Itsellä liikenne & osakasko täysillä bonuksilla n. 250 €/v IF:ssä, oli selvästi edullisin. Tuolla esittelypelin 31-UIN rekkarilla toimi ainakin itsellä moitteettomasti nuo netin laskurit.

Näyttäisi vakuutusmaksut edullisemmalta kuin jr:n mopossa tällä hetkellä...

Näyttäisi vakuutusmaksut edullisemmalta kuin jr:n mopossa tällä hetkellä...
Ei pysty oikein näkemään edullisena kun esim. pelkkä liikennevakuutus 200 € luokkaa ja samaan aikaan 650 cc pyörästä maksan muistaakseni 80 euroa.. :D

Mutta semmosta se on näillä 125 cc pyörillä, kun kaikki näiden kuskithan on 16-18 v kloppeja ja liikennevahinkoja tapahtuu harva se hetki. Eiköhän ensi vuodeksi vakuutusmaksut laske oikein roimasti.. :)-

JA täällä sama rengashomma ja itse piti huolto maksaa.:rant:

Niin mut en mä olekaan ostanut ite uutta rengasta..:doh:

No katsotaan mitä sieltä tulee sitä vastausta rengashommaan. Vielä ei ole kuulunut mitään. Minkä mallin rengas sulla on alla ja miten toimii kadulla?

120/80-12 K761 65J TL KENDA on renkaan tyyppi ja hinta on huimat 37,-. Kulkee ja pysähtyy hyvin, pääasia oli minulle se, että n. 65- 70 km/h esiintyvä nypytys hävisi.

Jaaha. Oma liikennevakuutus näemmä edukas 469,66 €/vuosi ja sis 82% bonukset :sad3:

Kiireessä sattuu kaikenlaista ja yleensä sattuu. POP normaalisti edukas ja muut pärrät on ny siellä. Mutta tää korjataan.

Jaaha. Oma liikennevakuutus näemmä edukas 469,66 €/vuosi ja sis 82% bonukset :sad3:

Kiireessä sattuu kaikenlaista ja yleensä sattuu. POP normaalisti edukas ja muut pärrät on ny siellä. Mutta tää korjataan.

Jep olkaa iloisia, kenellä noita bonuksia on mopoilusta kertynyt:jippikaijee: Itse lähdin nollatilanteesta, ei siis moottoripyöräilytaustaa ja maksut sen mukaiset. Liikenne ja kasko yhteensä 650,-, kaveri laittoi omat tietonsa, täydet bonukset ja vastaava summa 270,- tämä siis halvimmassa minkä löysin, Folksamissa.

Joo ehdottomasti vaivan arvoista ennen uuden vehkeen hommaamista käydä läpi nuo laskurit, hirveitä heittoja vielä nykyäänkin esiintyy. Pitkän aikaa mullakin kaikki pyörät olleet POP:illa, mutta tämän kohdalla IF mulla edullisin. Vanhat halvat vakuutukset toki jätetään kunnes nostavat yli muiden. Huomioikaa myös joissain yhtiöissä annettavat alennukset ekalle vuodelle netistä ostettuna, että muistaa vuoden päästä taas vertailla.

Eikös jossain kohtaa ollut puhetta, että bonuksista tulisi henk.kohtaisia, siis että auton bonukset saisi pyöräänkin? Vai jäikö ajatuksen asteelle?

Eikös jossain kohtaa ollut puhetta, että bonuksista tulisi henk.kohtaisia, siis että auton bonukset saisi pyöräänkin? Vai jäikö ajatuksen asteelle?

Autobonarit on autoihin ja rätkäbonarit tulee rätkävakuutuksista.
Eivät siis kulje käsi kädessä.

30 vuotta syöttäny vakuutusfirmoja, joten bonarit on maksettu raskaamman jälkeen. Apinalle IF taitaa ny olla halvin, uskosin että huomenna muuttaa.

manki1.jpg

Ja on tää kyllä hauska mopo :D

Reilu kuukausi sitten ostettu pärrä ja tänään tuli kuitti ja suomenkielinen käyttöohje laatikkoon.

Tulipa käytyä taas iltalenkki tuolla. Martta sanoi et oot niin huonolla tuulella et mene ajamaan hetkeksi.:thumbsup:

Joku tuli tummalla kyykyllä vastaan ja veti reippaan orkkimoron nelostiellä.:thumbup:

Viimeksi muokattu:
Näyttää Nettimoton perusteella hinta nousevan ensi vuodelle n. 400 euroa, jos joku vielä epäröi ostamisen kanssa & löytää jostain vielä myymättömän yksilön.

Back