.ORG! goes "Tallinna" 2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei hätää, kyseessä oli jokin yhteyshäiriö joka keskeytti kauppatapahtuman.
Rahat ovat tallessa ja Sari kylpee kanssamme. :thumbup:

Itseasiassa järjestelmä toimi niin kuin pitääkin. Yritin tehdä toisella selaimella ostoa ja se kävi v*****lemaan, niin vaihdoin selainta. :p

Pahus kun en osaa päättää.
Mä oon kaapista kaivanut erilaisia uimahousuja ja sovitellut niitä peilin edessä...
Olisko nämä hyvät?

Liitetiedostot

• bwkzhv1500028551292.jpg
    bwkzhv1500028551292.jpg
    13,8 KB · Katselut: 37
^heh heh
Rouva jo arveli kun tästä tapahtumasta infottiin että kuinkahan monta Borattia siellä mahtaa olla :D

Tällain örveltää anonyymimmin:

facekini-main.jpg

Ja jos kotimatkalla Tallinnassa vielä janottaa niin tarjoon bisset mun baarissa asevelihintaan ;)
Siis janoiset ORGgilaiset hopi hopi Baar Livin Room ät. Kopli 4. Balti Jaam torin vieressä. Vartti kävelyä tai 5min taksilla terminaaliin. Ylläpito voi poistaa jos sopimaton ilmoitus janoisille :)
Ps. dösä mahtuu parkkiin talon taakse ;)

Hei muuten, pysähdytäänkö matkalla jossain elintarvikeliikkeessä "omien" eväiden hankinnassa vai pitääkö ne ottaa mukaan paatista??

Taitaa hutikat olla laivalla lähes saman hintaisia kuin maissa vai onko jopa halvempaa :dunno:

e: esimerkkinä oriGINal euron kalliimpi laivalla

Ja taitaa olla turvallisempaa että ne ostellaan sieltä laivalta, muuten on puolet porukasta hukassa jo heti alkumatkasta :D

Viimeksi muokattu:
PoS, olisko sulla paikallisagenttina jotain aktiviteettia tarjolla?
Huomioiden mahdollisen suorituskyvyn aleneman retkeläisillä.

Lisäsimme hieman myyntiaikaa, reissu myynnissä kaupassamme 30.9.2018 klo 24 asti.
Näin kuun viimeinenkin tilipäivä osuu kohdalleen... :;):

Kerrataanpa vielä...
- Matkan hinta (1 tai 2 hh) sisältää laivamatkat, bussikuljetukset, hotellimajoituksen, kylpylän, illallisen, ja aamiaisen. (unhtuikohan jotain...)
- Menomatkan runsas aamiaisbuffa ja paalumatkan monipuolinen päivällisbuffa kannattaa myös ostaa, mitäpä muuta laivalla tekisi kuin söisi ja joisi hyvässä seurassa. Etukäteen ostettuna kokemus on aivan kuin ilmaiseksi nauttisi...

Nyt kannattaa käydä kaupassamme.

Back