.ORG! goes "Tallinna" 2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taitaa olla turhan riskaabelia kun ei oo ikinä ehtiny samaan laivaan menomatkalla... :paikallatuulee:

PoS, olisko sulla paikallisagenttina jotain aktiviteettia tarjolla?
Huomioiden mahdollisen suorituskyvyn aleneman retkeläisillä.

Mä luulen, että tuo on kyllä aika skutsissa ihan oikeasti ja kylpylän lisäksi saatavilla on lähinnä luontoelämyksiä. Laitsessa olis rallipuisto ja Rummun louhos on näkemisen arvoinen, mutta kumpikaan ei ole ilman taksia saavutettavissa. Lähin yökerho taitaa olla Keilassa, noin 15 km.

Mä luulen, että tuo on kyllä aika skutsissa ihan oikeasti ja kylpylän lisäksi saatavilla on lähinnä luontoelämyksiä. Laitsessa olis rallipuisto ja Rummun louhos on näkemisen arvoinen, mutta kumpikaan ei ole ilman taksia saavutettavissa. Lähin yökerho taitaa olla Keilassa, noin 15 km.

Laistsessa olen käynyt jokunen vuosi takaperin Bemarilla ja Ladalla ajamassa, muistelin sen olevan siinä lähellä. Jäänee pois tältä reissulta matkan perusluonteesta johtuen.

Vielä kerkeää pari päivää ostaa. Kun moottoripyöräily on parasta mitä housut jalassa voi tehdä, niin saunominen onnkin sitten parasta ilman housuja.

Pieni muutos paluuaikatauluun Viikkari muuttaa aikataulujaan lokakuun lopulla.

Sunnuntain paluumatkan aikataulu on:
- klo 15.00 Matkustajien oltava laivassa, laivan portit sulkeutuvat.
- klo 15.30 M/S Viking XPRS lähtee Tallinnasta A-terminaalista.
- klo 15.00 Buffet
- klo 18.00 M/S Viking XPRS saapuu Helsinkiin Katajanokalle.

Em. päivitys tehty myös aloitusviestiin.

Hohhoh! Sitä tuli sitten ostettua muutaman vuoden tauon jälkeen matka Tallinnaan. Pitäisköhän sitä vetää samalla tyylillä kuin vanhoina hyvinä aikoina? Ostin molemmat buffeetkin niin saa sitten sivistyneesti buustata kunnon pohjat hyvissä ajoin.
:bisseä: :bisseä:

[video]https://giphy.com/gifs/mPPu9VhiS9vos/html5[/video]
Last call. Lipunmyynti päättyy tänään klo 24. Mene ostoksille

Mies on hullu tai äärettömän rohkea jos Tallinnaan haluaa, mut katotaan nyt tämäkin arpa :paikallatuulee:

Onhan kaikki muistaneet täyttää matkustajatietolomakkeen?

Itse itselleni vastaten, kiitos kaikille!
Kaikki ovat tunnollisesti täyttäneet ko. lomakkeen.

Ihan hauskoja kommentteja lomakkeilla.
Joku on nestedieetillä, joku toinen taas allerginen huonolle seuralle, joku tunnustaa juovansa liikaa Jallua jne. :grin:

Kiitos, nähdään viimeistään Katajanokan terminalissa. :thumbup:

Back