ZZR 1100

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terppis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
eikös se johdu siitä että sen startin ketjun automaatti kiristin antaa periksi ja siitä tulee se tyhjää kohta. olen joskus tallentanut kuvallisen startin ketjun kiristimen korjaus viritelmän mut nyt ei löytynyt.

Vika on todennäköisesti startin rattaassa jossa on one way clutch mekanismi. Ruuvipenkissä ei tarvi kovinkaan kovaa lyödä vasaralla niin ratas pääsee pyörimään tyhjää. Testasin ensin pyörittää moottoria startilla kun vaihteisto oli irti ja 39076 nro starter idle limiter ei annakaan anna periksi.

Sen automaattikiristimen voisi kyllä päivittää manuaaliseen. On meinaan kytkimen kansi uria täynnä ja moottori täynnä alumiinisilppua.

Mistäs koneesta voi todeta onko c vai d malli?Oon ostanut äskettäin kaksi olevinaan d-mallia mutta koneen tyyppinumerosarjassa on mukana myös c molemmissa pyörissä.Siitäkö sen pystyy varmistamaan?Lohkossa on numerosarja zxt10CE041676

Viimeksi muokattu:
Mistäs koneesta voi todeta onko c vai d malli?Oon ostanut äskettäin kaksi olevinaan d-mallia mutta koneen tyyppinumerosarjassa on mukana myös c molemmissa pyörissä.Siitäkö sen pystyy varmistamaan?Lohkossa on numerosarja zxt10CE041676

Käsittääkseni kaikkien vuosimallien moottorin tyyppinumero alkaa ZXT10CE.

Ok.Mulla on molemmissa koneissa suora ratas ja se putki ei tee mutkaa,eli d-mallin kone.

Laturithan on ainakin eri,näin olen kuullut.

Oho.Mä kattelin ebaystä noita latureita niin kiinnityksessä oli mun mielestä eroja,no toivottavasti oon väärässä.

Minkäs merkkisiä tankkilaukkuja pikakiinnityksellä ootte zetoriin laittanut?Giviä kattelin mutta tankkiin käypästä kiinnikettä en löytänyt miltään sivustolta.

Minkäs merkkisiä tankkilaukkuja pikakiinnityksellä ootte zetoriin laittanut?Giviä kattelin mutta tankkiin käypästä kiinnikettä en löytänyt miltään sivustolta.

Givin Tanklockin ongelmana on kiinnikkeen metallilaipan reikäjako, zetorin tankkiin sopivaa en löytänyt minäkään. Ostin siis toiseen pyörään sopivan kiinnikkeen ja teetin sopivan laipan. Toinen (vähemmän siisti) vaihtoehto lienee porata mukana tulevaan laippaan uudet reiät.

Kiinnike on tukeva ja laukku erittäin helppo kiinnittää ja irroittaa eikä tankki naarmuunnu.

Back