Chivas067
New member
Kasassa on yli 100 000 ajettuja kilsoja tixtexeillä, joissa kaikki suojat nille tehdyissä taskuissaan. Tunnettu tosiasia on että jos/kun ukko pyörii asfaltilla, nuo takissa/housuissa mukana olevat suojat liikkuvat ja siirtyvät väkisinkin paikoiltaan, eivätkä välttämättä toimi niin kuin niiden tarkoitus olisi.
Nahka vs gore keskustelua en tästä halua koska gore tulee aina olemaan minun ajoasuna.
Gorepuku tulee tietty olemaan tuon panssarin päällä, ilman suojia tietty.
Kiinnostaa oikeasti onko orggilaisilla käytössä esim tuollaista suojapaitaa joka minua kovasti kiinnostaa:
https://www.jokiniemimotors.fi/suojapaidat/66784-evs-g6-ballistic-suojapaita.html
1. Itsellä epäilyttää tuo käytettävyys. Onko pakkopullaa pukeutua siihen vs vetää takki päälle jossa suojat paikoillaan.
2. Estääkö liikkuvuutta mitenkään kun on "ihollaan" tehokkaamin kuin takki.
3. Miten muu pukeutuminen sitten, lämpötakki, sadetakki jne...siihen päälle.
Kaikki kokemukset kiinnostaa käytettävyyden kannalta, esim ruokatauolla takki on helppo heittää mäkeen ja kas on keveämpi olo, miten lie tuollaisen haarniskan riisuminen yleisellä paikalla, tuleeko lapset pyytään robocobilta nimmareita?
Paukkuliiveistä on täällä jo juttua ja jätetään ne pois keskustelusta, ei minun juttu.
Nahka vs gore keskustelua en tästä halua koska gore tulee aina olemaan minun ajoasuna.
Gorepuku tulee tietty olemaan tuon panssarin päällä, ilman suojia tietty.
Kiinnostaa oikeasti onko orggilaisilla käytössä esim tuollaista suojapaitaa joka minua kovasti kiinnostaa:
https://www.jokiniemimotors.fi/suojapaidat/66784-evs-g6-ballistic-suojapaita.html
1. Itsellä epäilyttää tuo käytettävyys. Onko pakkopullaa pukeutua siihen vs vetää takki päälle jossa suojat paikoillaan.
2. Estääkö liikkuvuutta mitenkään kun on "ihollaan" tehokkaamin kuin takki.
3. Miten muu pukeutuminen sitten, lämpötakki, sadetakki jne...siihen päälle.
Kaikki kokemukset kiinnostaa käytettävyyden kannalta, esim ruokatauolla takki on helppo heittää mäkeen ja kas on keveämpi olo, miten lie tuollaisen haarniskan riisuminen yleisellä paikalla, tuleeko lapset pyytään robocobilta nimmareita?
Paukkuliiveistä on täällä jo juttua ja jätetään ne pois keskustelusta, ei minun juttu.