Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokaisen kuukauden viimeinen perjantai on tekniseen ajoon keskittyvien motoristien kahvitteluhetki ja kokoontumisajo Kehäkessalla.
Suosittelen![]()
Bomberit = tekninen ajo?Ovatko tuonne kaikki tervetulleita, vaikka keuliminen ehkä ei olekaan se oma juttuni.
Niitä keulijoita ja driftaajia on alle kymmenen prosenttia paikalla olijoista. Loput hengailee mukana. Eli voi ihan hyvin mennä vaan kattelee. Hommahan etenee niin että kehäkessalla kokoontuminen ja siitä sitten lauma lähtee vetopaikkaan jota ei ennalta kerrota. Syy tähän taitaa olla että poliisi keskeyttää stunttailun aika nopeasti. Se niiden letkailu on aika anarkistinen toimenpide. Mä olen joskus kessalla udellut joltain ydinporukkaan kuuluvalta missä on se vetopaikka. Ja mennyt sinne eri reittiä.
Kaveri heitti tänää viestillä; Ajokauden avajaiset 15.5.2019 klo 17 - 21. Järjestäjänä ravintola Wanha Pehtoori, Laamannintie 17 Hki. Onko mitää tietoo kellää?
![]()
Sama paikka jota kutsutaan Haltialaksi. Joka Keskiviikko satoja pyöriä paikalla. Enimmäkseen customeita ja Retroporukkaa. keski-ikä noin 75v

Sama paikka jota kutsutaan Haltialaksi. Joka Keskiviikko satoja pyöriä paikalla. Enimmäkseen customeita ja Retroporukkaa. keski-ikä noin 75v
Viime Keskiviikkona kävin tuolla. Ja yksi tuttu vähän iäkkäämpi motoristi sanoi että pitää talven jälkeen katsoa ketkä on vielä hengissä![]()
Yks hyvä tuolla on se, et siel näkee ihan HILLITTÖMIÄ MUNKKEJA!
Vappuna munkit oli loistavia, mutta nyt eivät todellakaan.Se niiden letkailu on aika anarkistinen toimenpide.
Pitää ehdottomasti joku perjantai-ilta lähteä käymään. Voisihan se toisaalta olla ihan viihdyttävä nähdä kun komisario palsternakka porukoineen yrittää saada bombereita aisoihin.![]()

Enimmäkseen customeita ja Retroporukkaa. keski-ikä noin 75v

Kovasti olen yrittänyt etsiä, mutta onko PK-seudulla muita motoristien kokoontumisia kuin Haltialassa aina keskiviikkoisin?
Kun Bolt toteaa jonkun tapahtuman olevan anarkistinen ja että hän valitsee toisen reitin, niin se on suomeksi suora kehotus olla sotkeentumatta koko touhuun koska se on hengenvaarallista!
Bolt:iin pääset tutustumaan seuraavassa koulutuksessa, eikä hän ihan porukan hitain liikkuja ole Bemmillään...![]()