Olitko se sinä 2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slow
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Slow

New member
Olitko se sinä 2019

Tänään VT 13

DSC-0169.jpg

Ai tommoselta mä näytän takaapäin... Joo, kotimatkan viime vaiheet. Kävin Jäämeren rannalla uimassa. 6 päivää ja 2759km.

Re: Olitko se sinä 2019

Olitteko te. Kaksi katupyörää (ainakin toinen näytti isommalta kyykyltä) ja (kevari?)manki hetki sitten Porintiellä VT2 Vihdistä Karkkilaan. Käännyitte Ahmoon liittymästä pois. Ei ainakaan omaan silmään muut kuin manki näyttänyt kevareilta.

Olitteko ajamassa nyt 12.4.2019 klo 16.00 AP-7 tiellä Barcelonaan päin? Kelit kohdillaan teillä kolmella, vikalla liehui pieni suomenlippu. :orgmp:

Komia orggimoro havaittu eilen 20.4 ahvenisen risteyksestä jonkin matkaa Lieksaan päin. Pyörää en kerennyt katsoa, mutta jotain vihreää siinä oli. Itse ajelin veljen naku-banditilla ja velipoika ajeli perässä minun fz1-n :llä. Jotta moro moro vaan :bye:

Kukahan mahtoi tulla eilen vähän klo 14 jälkeen mustalla pyörällä Hurukselantietä etelään?

Täällä valkoinen nakuhonda perälaatikolla.

Moro!

Käytiin tossa perjantaina porkkalanniemessä .. en muista missä kohtaa mutta oisko ollu ehkäpä jotain masalaa niin musta Diavel tuli vastaan ja kuskilta tuli orggimoro :) joten moro vaan tännekkin :)

Käytiin tossa perjantaina porkkalanniemessä .. en muista missä kohtaa mutta oisko ollu ehkäpä jotain masalaa niin musta Diavel tuli vastaan ja kuskilta tuli orggimoro :) joten moro vaan tännekkin :)

Onko se tie missä kunnossa? Ainakin paikalliset keräävät jotain adressia kuoppaisen tien korjaamiseksi.

Ja olikos org-tervehdys etusormen nosto vai mikä? Hyvin olen kartalla. :)-

Pohjassa ja Perniössä päin tuli sama ykköskoppanen Mille vastaan kahdesti.

Hyvä maku sulla.

Todennäköisesti meikäläinen, ainakin tuli siellä suunnalla perjantaina ajeltua, kun Porkkalanniemessä myös käväisin kääntymässä.

Porkkalanniemen mutkapätkät on vielä aika hiekkaset ja jonkinverran routavaurioo tms. Muhkuraa mutta saa siellä muutenkin hissutella. Parikesää sitten lappu hyllylle ja nytkin oli jo nimismies osottelemassa föönillä :D joten malttia niillä suunnilla.

Joo, porkkalantie todellakin on aika kuppasesa kunnossa. Nimimerkillä ajoin melkein niemenkärkeen asti kuorma-autolla ja takaisin. Täris, rämis ja hyppi jo siihen malliin ettei ois tehny mieli mopollakaan ajella pahemmin. Paljon routavauriota, halkeamaa, kuoppaa yms.

Kiitos kaikille tiedoista Porkkalan suhteen. Enpähän lähde sinne sitten nakulla säätämään.

Back