Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelinpa antaa lahden stormille pitkästä aikaa mahdollisuuden, tarkistin ensin tarvitsemani osat netistä että löytyy varmasti. Ok sitten yksi cr9eix tulppa kiitos, ööö ei oo mee motonettii. Joo menin motonettiin sain tulppani enkä varmaan taas hetkeen astu jalallani k.o. puljuun...

Ajattelinpa antaa lahden stormille pitkästä aikaa mahdollisuuden, tarkistin ensin tarvitsemani osat netistä että löytyy varmasti. Menen tiskille, yks didin 525 niittiketjulukko kultaisena kiitos. Ööö ei oo, pakko ottaa musta ja käyttää vanhasta sivulevy (alle tonnin vanhat ketjut) Ok sitten yksi cr9eix tulppa kiitos, ööö ei oo mee motonettii. Joo menin motonettiin sain tulppani enkä varmaan taas hetkeen astu jalallani k.o. puljuun...
Näiden perusteella toi Turun Storm erottuu edukseen. Kyl siel on hommat onnanneet itsellänikin.
Myyjä jaksoi ahkerasti palvella koko ajan ja esitellä eri vaihtoehdot. Naisille löyty ihan ok:sti takkivalikoimaa, housuissa oli huonosti kokoja. Hanskat totesin kotona sitten isoiksi, mutta vaihto onnistu vaikka olin jo irrottanut liput ja laput. 
mites se on verkkokaupan puoli pelannu teillä? tilasin reilu viikko sitten ja tilaus on edelleen käsittelyssä vaikka pitäisi olla varastossa ja toimitusaika 3-4 päivää.. Ei viittis heti alkaa sähköpostilla pommittamaan jos tuo esim. ei päivity reaaliaikasesti.. Mitään seurantakoodia ei ole tullut..

mites se on verkkokaupan puoli pelannu teillä? tilasin reilu viikko sitten ja tilaus on edelleen käsittelyssä vaikka pitäisi olla varastossa ja toimitusaika 3-4 päivää.. Ei viittis heti alkaa sähköpostilla pommittamaan jos tuo esim. ei päivity reaaliaikasesti.. Mitään seurantakoodia ei ole tullut..
Itse sain Tampereen Stormissa huippua palvelua, kun hain ensimmäiset ajovarusteet pari-kolme viikkoa sitten.Myyjä jaksoi ahkerasti palvella koko ajan ja esitellä eri vaihtoehdot. Naisille löyty ihan ok:sti takkivalikoimaa, housuissa oli huonosti kokoja. Hanskat totesin kotona sitten isoiksi, mutta vaihto onnistu vaikka olin jo irrottanut liput ja laput.
![]()

Mikä siinä on, ettei noita varastosaldoja saa täsmäämään?
Tuttu tilanne. Veikkaan, että Storm tilaa osat alihankkijalta sitä mukaa, kun he itse saavat tilauksia sisään. Nykyaikaista varaston hallintaa. Ei sidota pääomaa tuotteeseen ennen, kuin sen menekki on varmaa. Asiakkaan kannalta ikävä juttu, kun samalla vaivalla ja odotusajalla voisi osat itsekin tilata ulkomaiselta verkkokauppiaalta halvempaan hintaan.