ted
New member
Tilapäispyörän hankinta
Luotettavassa maineessa oleva Bläkkärini on toukokuun alun jälkeen ollut kaksi viikkoa käytössä. Muutoin se on seissyt korjaamolla
Eikä vika ole korjaamon... Ajattelin ostaa tilapäismopon. Tavoitteena on, että pyörä olisi helposti eteenpäin myytävissä, jotenkin merkittävästi erilainen kuin XX:ni, budjetti on rajallisen ja minimaalisen välimaastossa ja...
Voisiko joku, joka on malttanut nousta pyöränsä selästä tänä ehtoona, julistaa minulle, millaisia pyöriä nykyään oikein suositaan? Mikä olisi helppo myydä eteenpäin, luotettava, hauska, halpa, vaivaton... (ja mitä vielä?) Onko CBR600 yhä suosiossa? Vai pitääkö kallistua Suzuki Savagen puoleen? Jääkö GPZ500S käsiini vuodeksi, kunnes ajan sen itse romikselle?
Ja reunahuomautuksena. Ehdin jo ihastua: https://www.nettimoto.com/moto-guzzi/v35/2421167 Ehkä piintyneen kyykkypyssymiehen pitäisi kokeilla kevyttä ja hidasta lullaa... jos siitä pääsee eroon ilman helvetillistä taloudellista tappiota. Tietääkö joku jotakin tällaissta Mopo Guzzzzista? Onko se ihan pizzzzalähetti, vai uskaltaako sillä lähteä etäälle, romukopassa työkaluja ja repussa makkaraa ja mansikkamehua?
Luotettavassa maineessa oleva Bläkkärini on toukokuun alun jälkeen ollut kaksi viikkoa käytössä. Muutoin se on seissyt korjaamolla
Eikä vika ole korjaamon... Ajattelin ostaa tilapäismopon. Tavoitteena on, että pyörä olisi helposti eteenpäin myytävissä, jotenkin merkittävästi erilainen kuin XX:ni, budjetti on rajallisen ja minimaalisen välimaastossa ja...Voisiko joku, joka on malttanut nousta pyöränsä selästä tänä ehtoona, julistaa minulle, millaisia pyöriä nykyään oikein suositaan? Mikä olisi helppo myydä eteenpäin, luotettava, hauska, halpa, vaivaton... (ja mitä vielä?) Onko CBR600 yhä suosiossa? Vai pitääkö kallistua Suzuki Savagen puoleen? Jääkö GPZ500S käsiini vuodeksi, kunnes ajan sen itse romikselle?
Ja reunahuomautuksena. Ehdin jo ihastua: https://www.nettimoto.com/moto-guzzi/v35/2421167 Ehkä piintyneen kyykkypyssymiehen pitäisi kokeilla kevyttä ja hidasta lullaa... jos siitä pääsee eroon ilman helvetillistä taloudellista tappiota. Tietääkö joku jotakin tällaissta Mopo Guzzzzista? Onko se ihan pizzzzalähetti, vai uskaltaako sillä lähteä etäälle, romukopassa työkaluja ja repussa makkaraa ja mansikkamehua?
)..tai trx850.