• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yamaha TRX

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja latenight
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No nää enää oikeastaan puuttui. Graalin malja !

Eikös sulla oo jo ennestään Överit ? Pistäppä Cona priva ja tuu käymään

No onhan mulla... mutta vaimentimien kuoret on parhaat päivänsä nähneet ja nuo oli "sopivan hintaiset". Ajatus oli tuunata yksi siisti pari noista ja laittaa lambdalle paikka tuohon toiseen Overin väliputkeen dynoa varten ja jättää toinen "raiskaamatta". Täytyypä pyörähtää sulla kylässä, palaan asiaan!

Mistähän löytäisi edukkaasti ketjut ja rattaat TRX:ään? Vanhat X-rengasketjut ei kestänyt kuin reilut 10tkm, tiedä sitten oliko huonolla voitelulla vai miksi näin.

TRX sai talvella pientä tuningia alumiinisen ratassuojan muodossa. Tarkoitus vaihtaa vielä Overin etuputki, jossa lambdan paikka, jos sais pyörän viimein vietyä säätöön...

Kyllä ei alkuperäiselle välitykselle. Mulla toisessa piikkiä pienempi eturatas (16?) ja toisessa 2 piikkiä isompi takaratas (41) . Tiedä sitten kumpi ompi parempi?

Olen kyllä kokeillut laakereita aina, kun on ollut takarengas irti, mutta en ole havainnut niissä klappia.

Kumpi on RHR parempi noista vai onko ihan sama? Mulla on vissiinkin nyt 17/41?

Monesti motarilla hakee tolla nykyisellä välityksellä kutosta motarilla, mutta taas vakiossa ykkönen on liian pitkä, jonka takia aikanaan tuota välitystä lyhensinkin.

Lopputulos on kutakuinkin sama ( vakio 17/39-2,29 16/39- 2,43 17/41-2,41 ).
Moottoritie ja TRX = NOU NOU :kääk:

Joo eipä tuolla näytä olevan käytännön merkitystä ja TRX tosiaan viihtyy asvaltoiduilla mutkateillä paremmin kuin motarilla. :cruising:

Nyt on TRX:sässä uudet DID:n ketjut ja rattaat, yhden lenkin joutui lyhentämään. Väleiksi tuli tuo vielä karvan verran aiempaa tiheämpi 16/39 ja täytyy kyllä sanoa, että jotenkin tuntuu paremmalta kuin vanhemmilla väleillä, vaikka eihän tuossa oikeasti ole kuin marginaalinen ero.

Ehkä uudet säädetyt ketjut ja rasvatut taka-akselin laakerit vaan rullaa paremmin. :orgmp:

Nyt joku on käynyt ostamassa Nettimopon punasen TRX:n pois. Jos nyt pyydetty raha oli oman budjetin ylärajalla, niin oli vahva ehdokas tulevaksi katupyöräksi. :(

No vähän kilometrejä siinä oli, toivottavasti meni niitä lisäävälle onnelliselle. :)

Trx-ketju on vajunut jo toiselle sivulle. Aika siis päivittää.

Kesäkuu meni omalta osaltani aika vähillä ajoilla. Syy oli takajarrusatula, joka jumitti niin pahasti, että ainoaksi vaihtoehdoksi jäi työntää männät paineilmalla ulos ja putsata männät ja satulat. En olisi ikinä uskonut, että kesäkäytössä voi mennä satula noin jumiin, ja männät olivat vielä ihan siistin näköisiä.

Nyt kun jarru ei enää laahaa olen ajanut pari reissua mökille mutkateiden kautta. Tänä viikonloppuna tuli yli 300km mittariin nautiskelua. Oli kyllä hemmetin hienoa ajella, vaikka olikin kuuma ajokamoissa. :orgmp:

Nythän siellä on nettimotossa taas yksi yksilö ainakin myynnissä.

Itsellä eka kesä ilman pyörää tai useampaa sitten vuoden 2006. En tiedä. Ehkä se innostus joskus vielä viriää, mutta nyt ei ole kyllä tehnyt edes mieli ajella.

Trx-ketju on vajunut jo toiselle sivulle. Aika siis päivittää.

Kesäkuu meni omalta osaltani aika vähillä ajoilla. Syy oli takajarrusatula, joka jumitti niin pahasti, että ainoaksi vaihtoehdoksi jäi työntää männät paineilmalla ulos ja putsata männät ja satulat. En olisi ikinä uskonut, että kesäkäytössä voi mennä satula noin jumiin, ja männät olivat vielä ihan siistin näköisiä.

Nyt kun jarru ei enää laahaa olen ajanut pari reissua mökille mutkateiden kautta. Tänä viikonloppuna tuli yli 300km mittariin nautiskelua. Oli kyllä hemmetin hienoa ajella, vaikka olikin kuuma ajokamoissa. :orgmp:

Moro Ukko! Vielä se painaa menemään. Sama täällä! t. Krisu

Back