• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mistä kawaan maalia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja busai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

busai

New member
Mistä kawaan maalia?

Mistä sais ostettua kawan omaa maalia spray pullona?
Maalinumerosta ei hajua:/

Mikä tahansa kunnon automaaliliike painaa sulle satsin spraypulloon, esimerkkinä MaSiVil lahdessa.

Itse olen saanut maalit ihan automaalaamosta. PPG:llä on moottoripyörien koodit ja väri löytyy ihan mallin ja vuosimallin perusteella. Ihan samalla tavalla kuin autoihinkin. Mitään koodia ei tarvitse tietää.

No nyt on maalit ja 2-komponenttilakka tilauksessa,mites pohjat miten ja millä hionta,katteessa aika syvät naarmut jotka tarttis saada pois mielellään ennen maalausta??

No nyt on maalit ja 2-komponenttilakka tilauksessa,mites pohjat miten ja millä hionta,katteessa aika syvät naarmut jotka tarttis saada pois mielellään ennen maalausta??

Hionta, kittiä, hionta, pohjamaalia, hionta, sitten vähän maaleista ja lakoista riippuen maalausta ja hiontaa ja lakkausta. Mun tapauksessa maalikauppias käski hioa pohjamaalin viissatasella paperilla.

Ok
Milläs tökötillä putsataan rasva ja paska pois hionnan jälkeen ennen pohjamaalia ja käytetäänkö samaa ainetta ennen varsinaista maalia?

Back