Kannen muokkaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jontsufin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jontsufin

New member
Moro

En löytänyt topiccia jossa puhuttais kannen muokkauksista joten aloitin uuden

Elikkä missäs porukka on teettänyt kannen muokkaukset ja mihinkä hintaan? Vaiko onko joku itse muokkailut pyöränsä kanttaan/kansia?

Itsellä on projektina Kawasaki zr-7 99vm. Olis hakusessa tehon lisäystä katukäyttöön.

Moro

Elikkä missäs porukka on teettänyt kannen muokkaukset ja mihinkä hintaan? Vaiko onko joku itse muokkailut pyöränsä kanttaan/kansia?

Itsellä on projektina Kawasaki zr-7 99vm. Olis hakusessa tehon lisäystä katukäyttöön.

Tehokansi forssa, eagel racing kotka
Siinä pari paikkaa alkuun

Moro

Onhan noita kansifirmoja vaikka kuinka ja hintakin riippuu pitkälti kannesta ja mitä sille tehdään. Teoriassa mitä pienemmät kanavat ja suurempi kierrosluku niin hankalammaksi menee. Samoin venttiilin istukan alkuperäinen koneistus vaikuttaa (ja halutaanko sitä muuttaa).

Itse tein imukurkkujen kohdistuksen ja kanavien siistimisen ekan sukupolven R1:een. Pitkävartisella dremelillä, missä oli pallopäinen jyrsinterä, homma onnistui kohtuullisen helposti. Muutaman hepan tuolla sai taiottua lisää. Itse kanavien muotoon ja halkaisijaan ei mielestäni kannata mennä koskemaan ilman virtauspenkkiä.

FB_IMG_1566312594914.jpg

FB_IMG_1566312586776.jpg

Missäköhän hinnat pyörii tollasis firmois

Meneekö koko kone vai irtokansi? Ajoitetaanko nokat samalla? Madalletaanko myös kantta?

Vaihdetaanko uusia osia, kuten uudet venttiilit ja seetit, jouset? jne. Tuleeko parempaa nokkaa?

Tollasen hihasta vedetyn budjetin hommalle voisi heittää, että 600 - 3000 €

Eli juuri sinun kannattaa ottaa selvää, mitä tuolle kannelle on maailmalla tehty, ja millä tuloksilla.

Kairaajat kairaa, mutta joka vessan sielunelämän tunteminen on toinen asia.

Moro

Moro, Akaan kansi ois yksi paja. Siellä on tietotaitoa ja vehkeet.

www.akaankansi.fi

Moro, Akaan kansi ois yksi paja. Siellä on tietotaitoa ja vehkeet.

www.akaankansi.fi

En tiedä onko vanhaa tietoa, mutta muutama vuosi sitten kun kyselin porttaustyötä, ei korkealta laulavan rivinelikon kutittelu kiinnostanut. Vaikutti enempi automieheltä, taisi suoraan sanoa ettei näistä pyörän kansista oikein ole kokemusta. Kotisivujen referenssitkin näyttäisi olevan kaikki autopuolelta.

En tiedä onko vanhaa tietoa, mutta muutama vuosi sitten kun kyselin porttaustyötä, ei korkealta laulavan rivinelikon kutittelu kiinnostanut. Vaikutti enempi automieheltä, taisi suoraan sanoa ettei näistä pyörän kansista oikein ole kokemusta. Kotisivujen referenssitkin näyttäisi olevan kaikki autopuolelta.

Täytynee kysästä

Back