TomTom Rider 550

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaa, siis meinasitko, että ottaisi prätkän lataustelineeseen virtaskan jostain usb-väylästä?

Jaa, siis meinasitko, että ottaisi prätkän lataustelineeseen virtaskan jostain usb-väylästä?

Kyllä. Mulla on tangossa USB pistoke, joka saa virtansa akulta (jammun oma alkuperäinen USB käikäle).

Pystyy lataamaan, mutta silloin se USB-johto täytyy kiinnittää omaan liittimeensä navigaattorin takaosaan. Telakka haluaa 12V, jonka se sitten itse tiputtaa 5V tietämille.

Eli se laitteen oma microUSB on näkyvillä vaikka olisi siinä kehdossa (juutuupissa oli video jossa kaveri oli vanhan riderin kehtoa puukottanut, että se laitteen oma microUSB oli näkyvillä ja sai virran sitä kautta).

Ei viitsi alkaa tuhoamaan kehtoa / mitään virityksiä, jos ei käytännössä out-of-the-box toimi noin. Sitten vaan vetää piuhan akulta. Laitetta en ole vielä hankkinut vielä, mutta halusin vain tietää kun arpoo tuon ja Garminin välillä.

Eli se laitteen oma microUSB on näkyvillä vaikka olisi siinä kehdossa (juutuupissa oli video jossa kaveri oli vanhan riderin kehtoa puukottanut, että se laitteen oma microUSB oli näkyvillä ja sai virran sitä kautta).

Telakka kiinnittyy keskeltä ja USB on alanurkassa. Oli edellisenä kesänä itsellä kiinni telakassa ja lataus USB:llä.

Moi,

mulla on TomTom 410 ja ihan jees, mutta....

Saako TT550:ssä kompassia näkyviin silloin KUN navigoidaan?

Entä saako kellonajan näkyviin silloin kun EI navigoida?

Nuo puutteet ärsyttää.

...ärsyn ärsyn... :doh:

Enivei, kiitos informaatiosta. Pitääkö alentua ja mennä luurin googlemapsilla jatkossa? On ainankin paremmin realiaikainen ja Nopeuskamerat -sovellusta voipi käyttää navin kanssa yhtäaikaa. Tosin luuri ei ole vedenpitävä kuten motukkanavit. (...muminaa-muminaa...) :crash:

Eedith: 'Nopeuskamerat' -sovellus onkin nykyään 'TomTom AmiGo'.

Pakko ottaa vähän takaisin, näkyy tuo kompassinuoli toimivan navigoinnin ja opastuksen aikana ja kellokin on näytössä alalaidassa.

Back