Uskaltaako Triumphin ostaa ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GSR600
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ikinä ei ole ollut ongelmia renkaan vaihdossa, olen kyllä ostanut samasta paikasta renkaankin, eli Suomeksi, paskapuhetta.
Mitäs paskapuhetta tossa ny oli? Ihan koettu juttu..

Ehkä ne tonkin osaa svenssoniassa paremmin
biggrin.gif
Paskapuhetta, sieltä verstaalta, mitä Triumphin vanteissa on erikoista, olen saanut renkaan vaihdetuksi, melkeinpä "Nyrkkipajoilla"
Enpä usko että olisi suurehko laatuero osaamisen välillä.
cool.gif

Aikoinaan teetätin huollon Legendiin Seinäjoella ja hyvin kävi homma, vieläpä päivää aikasemmin mitä olin ajan varannut
Edit: Ostakaa enämpi Triumpheja, niin palvelu paranee
biggrin.gif

Koska olen viikot täällä pääkaupungissa on huollot helppo hoitaa, maalla (kotona) taitaa olla n 100 km lähimpään

Toinen trumppa menossa. Ei mitään pahaa sanottavaa pyöristä eikä Vantaan diileristä. Kohtuuhintaiset huollot järjestyneet puhelinsoitolla, palvelu erittäin ystävällistä ja se ainoa varaosa (jarrukahva) jonka olen tarvinnut löytyi heti hyllystä.

Miulle sanoi asentaja ihan norminyrkkirengaspajassa, että oispa kaikki rengaat yhtähelppoja vaihtaa/tasapainottaa kun triplessä.

tounge.gif

S3 olen aina käyttänyt renkaa vaihdossa nyrkkipajassa ei ongelmia 20tkm. 2 riumppia omistan ensimmäinen vika ilmeni nyt lauantaina ei lähtenyt käyntiin piti ottaa vanhempi tiger aamulla töihin. töiden jälkeen lähti uusi torso käyntiin ihan hyvin. Jäähdytys nesteen vuoto ei ole vika riumpissa on japsi pyörän jäähdytys neste säiliö siinä vika. Takuu homista en tiedä mitään. Mutta mieluummin oikea moottori pyörä eikä mikään
kerettiläinen (japsi)...

Omasta pyörästä ei ole mitään pahaa sanottavaa, hyvin on toiminut. Ja tosiaan olen ajannut pyörällä melkein kaikissa sääoloissa joten ei ole vesikään haitannut menoa.

Ainoa vika on ollut liian kereälle niputettu johto nippu josta johtuen piuhan suojakuori haljennut.

Tällä hetkellä ajettu n. 16tkm

Trumpalla huristeltu kohta tuo 40tkm eikä tuossa ylimääräistä hommaa juurikaan ole ollut.
Poislukien itseaiheutetut, ainoa "extra" mitä on pitänyt tehdä on ollut jarrulevyjen vaihto eteen, kieroksi kun kehvelit olivat jossain välissä menneet eikä siihen niittien herkistelyt tai muutkaan vippaskonstit auttaneet.

Voisin seuraavaksikin ottaa samanmoisen, joskin toki uudemman. Johan tuo on laiteltu suunnillensa mielekkääksi
wink.gif

Moto Seinäjoella huolto on toiminut hyvin (jopa takuuhuolto). Huollon hinnat ovat korkeahkot (tosin ei ole vertailupohjaa muihin merkkeihin). Varaosat ovat tulleet ainakin Motolle ihan kohtuu ajoissa (3-7 vrk.) Pikku huollot teen itse (öljyt, suodattimet yms.)

Moto Seinäjoki toiminut hyvin, meillä perheessä Rocket Roadster ja Thunderbird 1600 ajettu yhteensä 130000 km eikä pienintäkään vikaa lukuun ottamatta pientä kolarivauriota.

Näyttää siltä että Triumph -jälleenmyyjäverkosto on taas pienentynyt. Moto-Seinäjoki ei ilmeisesti jatkanut Triumph-jälleenmyyjänä vuonna 2020, näin voisi päätellä kun katselee kotisivuja, ainoastaan kaksi ylivuotista myynnissä. Ilmeisesti myynti on nyt ainoastaan Biketeamin liikkeissä? Vähän samanlainen monopoli kuin Alkossa. :p

Mikä siinä Trumpan ostossa niin pelottaa, samanlainen kuin muutkin häksättimet. Itsellä ei pahaa sanottaavaa, samoista Kiinan osista ne kaikki on tehty.

Mikä siinä Trumpan ostossa niin pelottaa, samanlainen kuin muutkin häksättimet. Itsellä ei pahaa sanottaavaa, samoista Kiinan osista ne kaikki on tehty.

Joo, ei minullakaan. Aika pienet on ollut murheet, vaikka pyörän mittariin on päässyt vierähtämään jo ihan mukava kilometrimäärä. Voi vain vähän vaikuttaa ainakin Pohjois-Suomeen myytävien Trumppien määrään jos pohjoisin myyntipiste on Tampereella, vai oliko se Pirkkalan puolella. Eihän siitä ole kovin montaa vuotta kun myös Oulusta loppui edustus.

Samaa mieltä. Yleisenä mielipiteenä niin itselläni on kaksi trumppaa ja molemmat kaksikilpisiä. Toinen katuajossa speed triple -12 ja toinen ratapeli daytona -06. Molemmissa pikkasen yli 30tkm. Tähän asti normaalia moottoripyörän kulutustavaraa vaihdettu(nesteet,suodattimet,rattaat,ketjut,jarrupalat,renkaat.) Speed tripleen on joutunut muutamia erikoisavaimia hommailemaan, ketjunkiristin avain ja 46mm hylsy takarenkaan irroitukseen. Biketeamista ja ebaysta on kaikki tarvikkeet löytyny mitä tarvinnut.Takuuasioista ei kokemusta.

Näyttää siltä että Triumph -jälleenmyyjäverkosto on taas pienentynyt. Moto-Seinäjoki ei ilmeisesti jatkanut Triumph-jälleenmyyjänä vuonna 2020, näin voisi päätellä kun katselee kotisivuja, ainoastaan kaksi ylivuotista myynnissä. Ilmeisesti myynti on nyt ainoastaan Biketeamin liikkeissä? Vähän samanlainen monopoli kuin Alkossa. :p
Eli kysymyksen vois muotoilla että uskaltaako biketeamilta ostaa?
No ei usķalla.

No ei usķalla.

No, kukin tulkitsee asioita haluamallaan tavalla. Itse oon kyllä ostanut oman pyöräni Biketeamilta ja mitään ongelmia ei ole ollut. Mietin lähinnä sitä, että mahdollisessa uuden pyörän hankinnassa on aika vaikea kilpailuttaa pyörän hintaa.

No ei usķalla.
Mun kokemusten (6 uutta pyörää vuodesta 2014) mukaan uskaltaa, mutta ei kannata, pelkkää murhetta ja kiroilua vaan seuraa. Jos jostain muualta saa samanlaisen, osta sieltä.

-jp-

Mun kokemusten (6 uutta pyörää vuodesta 2014) mukaan uskaltaa, mutta ei kannata, pelkkää murhetta ja kiroilua vaan seuraa. Jos jostain muualta saa samanlaisen, osta sieltä.

-jp-

Niinno…. kyllähän nykyisin jo Alkossa ja apoteekeissakin saa hyvää palvelua, mutta....:grin:

No niin nyt lähti keulimaan, joku kysyi uskaltaako Triumphin ostaa, mutta keskustelu siirtyi näppärästi jonku mp liikkeen palvelukonseptiin.

Kyllä Trumpetin uskaltaa ostaa, ja kannattaakin. Ostin ekaksi moottoripyöräksi parinkymmenen vuoden mopoilutauon jälkeen 675 Street Triplen. Myytyäni tuon, tajusin ettei olisi kannattanut myydä.

Toki tuon huoltamisiin ja korjauksiin meni ihan kivasti rahaa, mutta kuluttamista vartenhan se on keksitty.

No niin nyt lähti keulimaan, joku kysyi uskaltaako Triumphin ostaa, mutta keskustelu siirtyi näppärästi jonku mp liikkeen palvelukonseptiin.

Kai nyt vajaassa yhdeksässä vuodessa hieman pitää keskustelun kehitystäkin tapahtua, eikä paikallaan junnata :D
Ja jos totta puhutaan, mä arvaan ettei aloittaja enää asiaa mielessään pyörittele.

Back