Kuvajahti Eurooppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kokeillaan onko tämä liian helppo:

DSCF8845.jpg

Liitetiedostot

• DSCF8845.jpg
    DSCF8845.jpg
    77,9 KB · Katselut: 52
q2uvI2Y.jpg

Näyttää kovasti Julierpassilta, eli kauniimmin sanottuna Passo del Giulia. Vuonna 2018 torni oli jo valmis. Ja se toinenkin.
IMG_1951.jpg

Tämä on samalta vuodelta 2018. Piti käydä etukäteen katsomassa seuraavan uudenvuodenviikon hiihtokohdetta. Majoituspaikkana oli silloin Itävallan Landeck, joka on tosi hyvä tukikohta alppiajeluille. Monia mahdollisia suuntia lähteä reiteille ja usein mahdollista nauttia lounas Italian puolella.:D
Kaupungin nimeä haetaan.

Olisko Veliki Mangart, Mangart Saddle? Slovenian, Itävallan ja Italian rajakolmiossa?

Tuollakin kulmilla tuli yhtenä kesänä pyörittyä, hienoja mutkapätkiä ja nousuja.

^tätä ketjua kun seurailee niin matkakuume yltyy ihan pitelemättömäksi. Pakko on alkaa turneeta buukkaamaan.

Laittakaa uutta kuvaa kuka ehtii, oon töissä ja illalla vasta kotikoneella missä kuvia...

Itsekin selvittelen, onnistuisiko pieni reissu tuolle suunnalle vielä tänä vuonna joskus syksymmällä.

Tuon tien olen ajanut niin monet kerrat, että olen lähes varma, että kuva on Hahntennjochilta Itävallasta?

3.8-20 starttaa tämän kesän reissu, juuri eilen varmistui että Schleswig-Holsteinin osavaltion karanteenimääräys koskee nyt vain Ruotsista tulevia (siis Ruotsin ja Tanskan kautta tulevia), eli Suomesta laivalla Travemündeen toimii!

ps. Hanntenjoch on varmaan oikea paikka, kerran on tullut se ajettua...

Back