Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en tänään kerkee, mutta hyvä kun on letkoja. Pistä ensi kerralla rohkeesti oma letka ilmoitus. Hesanhitaat ei ole mun tai kenenkään yksityisomaisuutta. Tai voit vaikka keksiä oman nimen letkoille jos siltä tuntuu.

Lähdetään Lahnuksen shelliltä klo:18.00. Valitettavasti Kawa 250 ja kaksi päällä voi olla vähän Hazardi ja vaaralista. Mutta jos olette molemmat omilla pyörillä niin voi sitä aina kokeille, ainakin vähän matka
![]()
Onkos kuinka sinkki kireällä -reissu?

Oli kivaa. Vauhti oli kivaa. Kaikilla vaikutti olevan kivaa. Yllättävän ripeästi traktori liikkui keulalla.Onkos kuinka sinkki kireällä -reissu?
Näköjään tollasella veturin kulmaraudallakin pääsee ihan kohtuu kyytiä mutkateilläkin. Ja eiku ens kertaan.
Hyvä. mä tulen ensviikon CustomNopea letkaan mukaan. Ja mäkin haluan vaihtaa mun letkojen nimen. Perusteluni ovat seuraavat. Hesanhitaat (hesa) murresana Helsingistä, joka ei kuulu syntyperäisten sanavarastoon. (hidas) hieman harhaanjohtava kuvaus vauhdista. Eli Jatkossa ytimekkäästi Boltinletka.
Jos ei ensi viikolla parempi vaihtoehtoja löytyy ja keli salli niin voitas kokeilla uudestaan
Tulen jatkossa laittaa Letkat nimellä CustomNopea
Cheers!