Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Miten Jenny Ruokolainen saa ajaa Kymiringillä Moto3, jokkis SEKÄ Superbike ??? Eikös SM-sarjaan osallistuminen estä jokkiksen ajamisen 5 vuotta?
Ja saako siellä Kymiringillä katsoa missään muualla kuin siinä päärakennuksella? Mieluiten menis takasuoran jarruihin katsomaan.
Mielenkiinnolla ootan miten Jenny meinaa samassa aika-ajo-slotissa hoitaa moto3:sen ja jokkiksen ajat![]()
Siis hä? Saisinko mä siis ajaa jokkista? 2018 mä osallistuin Botnian ja Motoparkin viikonloppuihin mutta Botnialla en päässy edes kisaan asti. 2019 en ajanu ollenkaa, ja 2020 ajoin vain Alastaron.Yhden SM-kisan saa kaudessa ajaa ja silti ajaa jokkista.
Mielenkiinnolla ootan miten Jenny meinaa samassa aika-ajo-slotissa hoitaa moto3:sen ja jokkiksen ajat![]()
Siis hä? Saisinko mä siis ajaa jokkista? 2018 mä osallistuin Botnian ja Motoparkin viikonloppuihin mutta Botnialla en päässy edes kisaan asti. 2019 en ajanu ollenkaa, ja 2020 ajoin vain Alastaron.
Hitto jos mä saan ajaa jokkista ni mä meen perkele ottaa ilmaset Kymiringiltä![]()
Miten Jenny Ruokolainen saa ajaa Kymiringillä Moto3, jokkis SEKÄ Superbike ??? Eikös SM-sarjaan osallistuminen estä jokkiksen ajamisen 5 vuotta?
Ja saako siellä Kymiringillä katsoa missään muualla kuin siinä päärakennuksella? Mieluiten menis takasuoran jarruihin katsomaan.
Yhden SM-kisan saa kaudessa ajaa ja silti ajaa jokkista.
Ensivuonna sitten täysi kausi euroopassa, englannissa tai espanjassa?Jennyllä on yksi Moto3-kisa plakkarissa Alastarosta tältä vuodelta. Eikös tämä tarkoita sitä, että jos Jokkis ei ole ensimmäisenä noista kolmesta sarjasta, niin ei saisi ajaa? Tokaan jokkis-kisaan ei kuitenkaan mitään asiaa.
Hattua nostan budjetille, joka neitokaiselle sijoitetaanEnsivuonna sitten täysi kausi euroopassa, englannissa tai espanjassa?
Kilpailija on oikeutettu jokamiesluokan sarjapisteisiin ja palkintoihin, mikäli kilpailija on
ajanut kuluvan ja edellisen viiden vuoden aikana SM-luokkia enintään 1:n kilpailun kauden
aikana tai maksimissaan kaksi kilpailua yhteensä.
Aivan oikein muistit, ja tuota mä pyörittelinkin että lasketaanko se Botnian kisa ku en ole edes kisan tuloslistassa ku siellä on mun nimi kohdassa ei lähteneet.Moto3 ei ole SM luokka, joten ei rajoita osallistumisoikeutta jokkikseen, ja privateer on ajanu kaksi kisaa viimeisen viiden vuoden aikana, joten ilmeisesti saisi osallistua. Botniallehan priva oli ilmottautunut, mutta vehkeet porsi ennen starttia jos en väärin muista, joten sitä ei kai lasketa?
Kilpailu = yksi kilpailuviikonloppu, ei kisastartti.
Ja säännöthän siis löytyy täältä: https://www.moottoriliitto.fi/site/assets/files/1230/jokamiesluokka-_saannot_2020_1_0.pdf

Moto3 ei ole SM luokka, joten ei rajoita osallistumisoikeutta jokkikseen...
Mut jos noin on, ni ens vuonna vois ajaa täyden jokkis kauden koska se on paljon halvempi ja siellä on kovempi taso![]()
Sori... mä kuvittelin että sarkasmi ois tosta pääteltävissä ilman vaaleanpunaista tekstiäHintaero taitaa olla 250€ kausi, jos ajetaan 5 kisaa. Ja osallistujiahan siellä on enempi, mut taso heikompi kuin Superbikessa.

Sori... mä kuvittelin että sarkasmi ois tosta pääteltävissä ilman vaaleanpunaista tekstiä![]()