IlluH
MotOrg ry
Sido toiset männät nippu siteillä ja ammu mäntä kerrallaan paineilmalla pihalle.
Ja sormet pois sieltä välistä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sido toiset männät nippu siteillä ja ammu mäntä kerrallaan paineilmalla pihalle.

Ja sormet pois sieltä välistä.![]()
Mutta välissä on hyvä pitää jotain, ettei männät ammu toisiaan vasten ja saa siipeensä. Alulätkää, ohutta puukalikkaa jne.
Itse käytin tuollaisessa mainitussa pyörässä (K7 suikka) alkuperäisissä satuloissa brembon rc-paloja. Aivan hyvät mutta vaatii kunnon lämmityksen, ei kadulle. Sitten vaihdoin M4-satulat, ja niissä ensin RC-palat, mutta nykyään SBS 841DC. Nuo toimii varsin pienelläkin lämmityksellä ja on halvemmat, 34.90€, kun ostaa täältä:
https://www.xn--batzng-eua.de/epage...Shops/62159407/Products/16202122&Locale=de_DE
Moi! Koska -08 on samat satulat, kuin -05, epäilisin että tästä topicista voisi olla spacereiden osalta apua. http://www.moottoripyora.org/keskus...X-R-1000-K5-jarrupäivitys-pienellä-budjetilla
Ihan varmaksi en kuitenkaan uskalla väittää.
Kiitos! R6 satulat olisi hyvä vaihtoehto sen suhteen että mulla on tuohon uudet letkut mitkä sopisivat suoraan. Huonoa on että brembon rcz 19 saattaa olla liian iso halkaisijaltaan. Eli se pitäisi luultavasti vaihtaa pienempään. Briteistä löytyisi 5mm spacerit 35€ sen ohuempia ei ole tullut vastaan. Nuo toisessa ketjussa mainisemasi nyt ainakin sopisivat varmuudella.
Pienemmät ne on, RCS17 on carpimotonkin suositus. RCS19 varmasti käy kyllä salamannopeudella kaupaksi, jos päätät vaihtaa R6 setuppiin.
Eikös tuo RCS19 oo aika yleinen kahva R6:ssakin? Paljonko on satuloiden mäntien halkaisijassa ero gixu vs. R6?
Kuinka kauan tällaisilla paloilla ajelee? Muutama on sanonut ja olen myös lukenut, että kuluu silmissä.
Jopa harrastaja on saanut kulutettua palat loppuun yhdessä päivässä.
Jos en ny ihan väärin muista, niin niit samoja mustia Nissinin satuloita on ollut R6:ssakin. Siis mitä esim noiden 05 Tocikoiden tilalle vaihetaan.Eikös tuo RCS19 oo aika yleinen kahva R6:ssakin? Paljonko on satuloiden mäntien halkaisijassa ero gixu vs. R6?
Mun vauhteja about 300 kierrosta per setti, ei pysty ihan loppuun ajamaan kun muuten suzukin kahvasta tulee pesusieni muutaman kierroksen jälkeen.
Eli jää joitakin millejä käyttämättä.
Kova muovi tai puutikku toimii myös. Ja sellasella saa raavittua tiivisteurat puhtaaksi ilman naarmuttamista.Onkos kenelläkään mitään hyvää kikkaa millä saa irroitettua jarrusatuloista mäntien tiivisteet? Vai kaivanko ne vain pois paikoiltaan jollain teräväkärkisellä piikillä/pienellä ruuvarilla yrittäen olla naarmuttamatta sylinterien seiniä?
Kiitti vinkistä.(letkunpätkä, jossa banjoliitin toisessa päässä. Tämän avulla saa kätevästi työnnettyä paineilmaa satuloihin mäntien ulospullauttamiseksi)
.
Kiitti vinkistä.
Eipä ole aikaisemmin tullut noin helppo ratkaisu mieleen.