Tankin pidiketikku huollon ajaksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jingis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jingis

New member
Kertokaahan nyt velhot mistä saa tankkia varten pidiketikun jotta pysyy ylhäällä esim tulppien vaihtoon yms. Tarvikeena?

Vaikka on kissankelloaika, niin elävästä puusta ei saa katkaista oksaa ilman lupaa...:D

Mutta puisesta jalkalistasta tms. saa veistettyä oikein hyvän pidiketikun.

Tai jos tallissa on metallia, niin esim. 4mm tangosta askartelee semmoinen todella nopeasti.

Itse suosin sopivan kokoista lankunpätkää ja naarmujen välttämiseksi kangaspalasta siinä välissä.
Tai, jos pyörä on hyvin paikoillaan tallissa, niin kuminauhalla (mustekala) kattoon.

GSA 1150n akunvaihto sujuu hyvin kun tunkee haalarit tai vastaavan määrän muuta kangasta tankin alle. Ei putoa näpeille minkään tikkusten varasta ja toimiin täydellä 30 litrallakin.

Kiitos vastauksista, en kyllä tiennyt että peräkatteen syövereissä edes tuommoinen mukana pitäisi tulla? Eipä ole tuommoisesta koskaan kukaan maininnut.

Eipä tuo oem näköjään kalliskaan ole..

Kiitos vastauksista, en kyllä tiennyt että peräkatteen syövereissä edes tuommoinen mukana pitäisi tulla? Eipä ole tuommoisesta koskaan kukaan maininnut.

Eipä tuo oem näköjään kalliskaan ole..

Ekan kerra toi tuli -96 mallin gixxeriin aikanaan. Siellä on oikein paikka pidikkeineen sille. Siitä hyvä perinne alkoi. Takapenkin alla ehkä kaasukahvan puoleisessa reunassa.

Jos vaikka narulla, mustekalalla tms kiinni tankin etureunasta takahäkkiin?

Välillä pistää ihmettelemään ihmisten mielikuvituksettomuutta :dunno:

Jos vaikka narulla, mustekalalla tms kiinni tankin etureunasta takahäkkiin?

Välillä pistää ihmettelemään ihmisten mielikuvituksettomuutta :dunno:

Jep :D itse olen käyttänyt autonpesuharjaa sekä välillä vasaraa pidikkeenä. Eli "kinnannut" tankin ja rungon väliin

Back