Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maanantai olis Kesäkuun eka ja ravintolat aukee. Eli koitettaisko polkasta tämä kausi käyntiin. Kelien salliessa varmaan terassin puolelle. Tai pahimmillaan ostetaan pizzat mukaan ja pikniköidään nurmikolla.
Maanantai olis Kesäkuun eka ja ravintolat aukee. Eli koitettaisko polkasta tämä kausi käyntiin. Kelien salliessa varmaan terassin puolelle. Tai pahimmillaan ostetaan pizzat mukaan ja pikniköidään nurmikolla.

Koronatauko. Nyt on kahtena Maanantaina ollut vaan yksi orggilainen paikalla, kun en itsekkään kerenny.
Varmaan helpompi nyt todeta että pidetään porukalla pientä koronataukoa. Jatketaan sitten uudella innolla kun ajat paranee. Edelleenkään en halua olla mikään ryhmänjohtaja tai Kehäkessan vastuuhenkilö, mutta kun multa kysyttiin miksi ei foorumilla mainittu mitään. Niin nyt on mainittu.
Onkos tämä käytäntö vielä elossa vai onko korona lopettanut tämänkin?
Uskaltaisko jo aloitella kessan kokoontumisia. Mä voisin mennä klo 19 katsomaan.
No höh - vasta nyt tajusin viestiketjun, ja olen lupautunut laittamaan ruoan. Keskiviikkona olin tulossa ihan mopolla katsomaan tulppien valujengiä, mutta nyt Esteri on estämässä senkin... Eli kotilolla pitäis tulla.
No josko ens maanantaina muistais.
Tajusin just, että tää ois tänään.
Mä tuun, ja vielä MP:lla. Toivottavasti en ole yksin![]()