Gsx-r 2008 isc ohjelmoinnilla pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cure
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Cure

New member
Elikkäs tuollainen Gixxer löytyy tallista, ja tuo isc levisi edelliseltä omistajalta ja se kuulemma ohitti sen. Fi vilkkuu(c40) , ja isot pojat puhuu että tuon isc:n saisi ohjelmoitua pois käytöstä eculta.

Kysymys onkin mistä helkutista löytyisi paja joka tuollaista tekee etelässä? Kenelläkään kokemuksia?

Lähetetty minun SM-G981B laitteesta Tapatalkilla

Elikkäs tuollainen Gixxer löytyy tallista, ja tuo isc levisi edelliseltä omistajalta ja se kuulemma ohitti sen. Fi vilkkuu(c40) , ja isot pojat puhuu että tuon isc:n saisi ohjelmoitua pois käytöstä eculta.

Kysymys onkin mistä helkutista löytyisi paja joka tuollaista tekee etelässä? Kenelläkään kokemuksia?

Samin autopaja Espoossa, elikkäs Vittaniemi ainakin.

Tuolla https://www.google.fi/maps/place/Sa...304ff450a!8m2!3d60.3004112!4d24.7631492?hl=fi
jo mainittu samin autopaja,
pyydä säämalla säätämän koko ecu niin tulee vielä mukavapi ajellakin

Joihinkin Gixereihin vaihdettiin joskus ISC-venttiileitä takuukampanjan piikkiin. Kannattaa varmistua ettei tuohon ole tekemättä moinen kampanja.

Joihinkin Gixereihin vaihdettiin joskus ISC-venttiileitä takuukampanjan piikkiin. Kannattaa varmistua ettei tuohon ole tekemättä moinen kampanja.
Mistäs tuollaisen saisi tarkistettua?

Toi kannattaa ottaa pois vaikka toimisi. :)
Jos et muualta saa järkevään hintaan niin ajele Tampereelle. Aika monesta tullut poistettua toi.

Back