Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan mutua,että olisiko vuosina 2005-2009 myyty enempi pyöriä kaikkiaan ja tuo versio pysyi suht. samana tuon aikaa - joten tarjonta?Kiinnostus herännyt matkapyöriin ja pahiten kuumottaa nuo Bemarin bokserit.
Noitten tietämys itsellä pikaisen netin pläräilyn varassa, joten heräsi kysymys noitten vuosimallien eroista
Näyttäs olevan 07...09 suosittuja, miksi? Kun samaan hintaa saa melkein 2010..12 mallia.
Itellä vm. 2010 ja ostaessani tuon seitsemän kesää sitten käytettynä ja kaikilla mausteilla 26 tkm ajettuna halusin nimenomaan tuon mallin, parempi muotoilu minun silmään ja minusta "paras versio" muutenkin öljyjäähystä mun tarpeisiin.

Tuossa 09-->10 taitaa vaihtua kansisysteemi. Lienee sekin itse huollettavissa?
Kun on tullunut tähän asti huollettua itse nuo "mopot".
Katteet yms. taitaa olla samat tuohon 2012 malliin asti?
2013 --> menee yli budjetin,,,luulisin![]()
Oiskohan polttoainemittarin liuska vaihtunut uimuriin jossain vaiheessa ennen vesijäähymallia.
Ebaystä itse ostin aikanaan ja näyttää nytkin löytyvän, en muista keneltä itse tilasinNo, nyt tuli hankittua 2013 malli (eli viimeinen öljy/ilma jäädytteinen) ja tutustuminen alkoi [emoji106]
Itse pitäisi pärjätä huoltojen suhteen, joten motoscan hankittu ja mistä saisi tähän malliin huolto/korjaus manuaalin?
Edelliseen löytyy DVD:tä yms. Mutta 2010...2013 en löytänyt.
Ebaystä itse ostin aikanaan ja näyttää nytkin löytyvän, en muista keneltä itse tilasin
https://www.ebay.com/itm/2005-2013-...349624.m46890.l49286&mkrid=706-127636-26712-0