Yleistä keskustelua kurapyöräilystä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja skuikka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toi luumukiisselin näköinen jalka näyttää harmittavan tutulta. Mulla oli samanlainen kevällä kun kanto törmäsi minuun:grin:

Mites sun Betan keulaputket. Anodisointi sisäpuolella vielä paikallaan?

Viimeksi kun stefat ja öljyt uusittiin niin oli ok. Kaverin Betassa kun todettiin tämä vika, niin kävi vaihtamassa koko pyörän uuteen. Hinta kuulemma melkeen sama.

Viimeksi kun stefat ja öljyt uusittiin niin oli ok. Kaverin Betassa kun todettiin tämä vika, niin kävi vaihtamassa koko pyörän uuteen. Hinta kuulemma melkeen sama.

Ei nyt ihan:D

TTM:ltä sain anodisoidut vaihtoputket ja annoin omani sinne. Eivät olleet lommolla vielä. Keulaputket tais olla se 170

Järilä, siellä pitäisi olla talvireitti. Kulkeeko samoilla tienoilla kuin tämä toinen? Olihan siellä kartta mutta katsoin niin huolimattomasti. Onko talvireitti käytössä vasta lumella, eli spoorina?

Järilä, siellä pitäisi olla talvireitti. Kulkeeko samoilla tienoilla kuin tämä toinen? Olihan siellä kartta mutta katsoin niin huolimattomasti. Onko talvireitti käytössä vasta lumella, eli spoorina?

Vasta spoorina. Ihan eri kuin kesäreitti. On hyvä.

Huhuja, että tänä talvena saataisiin jopa kaksi reittiä.

Täällä mun kakkos kotiseudulla, eli Iitissä on radat kivasti vielä ajettavassa kunnossa, lunta sen verran vähän että näkee vielä reitin ja ajo maistuu.
Just kävin tänään duunin jälkeen tossa kymiringillä vähän pyörittelemässä, kivaahan se tas oli ja "faijapusseissa" pysyi tumput lämpösinä.

Kohta se ajaminen omalta osalta täällä loppuukin, kun mä en tykkää spoorista, niin en sitä viitsi edes alkaa hinkkaamaan:D
Täytynee lähteä eurooppaan talvehtimaan, niin saa ajella kesäisillä:grin:

Ajotekniikkahan se keskeinen juttu on mutta monesti niitä onnistumisen elämyksiä ja sitä kautta oppimista syntyy nopeammin kun vähän auttaa itseään muulla tekniikalla.
Esim Järilässä on tasan yksi tiukka mutka, muuten aika loivaa ja pehmeää. Jos ongelmana on saada pidettyä pyörä plaanissa pehmeällä, noilla Markon ohjeimla se helpottuu. Sitten kun homma alkaa ratautua, jos tuntuu että pyörä ei käänny tarpeeksi hyvin, kääntää sitten enemmän nokalleen.
Sinänsä, kun vehkeissä on säädöt niin niitä kannattaa käyttää. Ajan itse enimmäkseen hidasta ja teknistä kivikkosyheröä, siellä on kiva että pyörä kääntyy hyvin ja jousitus elää. Sen kolme kertaa vuodessa sitten kun menen johonkin hiekkalaatikkoon leikkimään niin en viitsi kiusata itseäni kivikkosäädöillä. Keulaa ylös ja lisää vaimennusta niin homma on taas mukavaa.

Ihan tästä sun kirjoituksesta tuli mieleen, kun katselin ajankuluksi youtubesta videoita ja huomasin tämän vuoden tuskassa tollasen 990, että mahdoit olla sinä ajamassa? Ei kai tässä maassa 2 samanlaista hullua löydy:grin:

Arvostan, oot kyllä kova :thumbup:

Ihan tästä sun kirjoituksesta tuli mieleen, kun katselin ajankuluksi youtubesta videoita ja huomasin tämän vuoden tuskassa tollasen 990, että mahdoit olla sinä ajamassa? Ei kai tässä maassa 2 samanlaista hullua löydy:grin:

No skuikkahan se :D

Kiitos kiitos. Ja juu, minähän se tosiaan olin.

Ei sitten olleet ensimmäiset kahvapussit aivan nappi ostos. Startti ja oikeastaan kaikki katkaisimet jää vähän hankalasti. Nyt kokeiluun Sinisalon, ainakin kuvien perusteella enemmän tilaa.

Ei sitten olleet ensimmäiset kahvapussit aivan nappi ostos. Startti ja oikeastaan kaikki katkaisimet jää vähän hankalasti. Nyt kokeiluun Sinisalon, ainakin kuvien perusteella enemmän tilaa.

Vie ompelijalle ja pyytää pari tuumaa sisäsaumaan lisää. Problem solved.

Mielenkiinnosta kenen tekeleet? Mulla on itsellä noi yokon faijat ja ne on kyllä ainakin tohon shercoon ihan nappi valinta. Kaikki toimii kuten ilman pusseja.

Back