Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Jäsenkortti on melko Dejavu. Oliko viime kilpailun kuvat tässä, eli onko kesälle taas tarpeen koittaa jotain kuvan kaltaista?
Mm. minä lähetin viime kisaan kuvan tai pari mutta eivät jostain syystä tavoittaneet kilpailun tuomaristoa. Oliko peräti niin että vain kyseisen hippi-herran kuvat olivat ainoita jotka perille saapuivat??Jäsenkortti on melko Dejavu. Oliko viime kilpailun kuvat tässä, eli onko kesälle taas tarpeen koittaa jotain kuvan kaltaista?
Mm. minä lähetin viime kisaan kuvan tai pari mutta eivät jostain syystä tavoittaneet kilpailun tuomaristoa. Oliko peräti niin että vain kyseisen hippi-herran kuvat olivat ainoita jotka perille saapuivat??
Ei suinkaan. Sisäpiirissä sovittiin tämä homma, ja lumeäänestys foorumilla päälle. Jaska sääti sit kellot oikeaan asentoon. Olkaapa hyvät!
Rikos on jo vanhentunut.
Siistiä. Kuka photoshoppasi tuon pyörän irti tienpinnasta?
Mm. minä lähetin viime kisaan kuvan tai pari mutta eivät jostain syystä tavoittaneet kilpailun tuomaristoa. Oliko peräti niin että vain kyseisen hippi-herran kuvat olivat ainoita jotka perille saapuivat??