Jäsenmaksu 2022?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pahoittelut viime tingassa uusimisesta, mutta samalla postataan nostoksi, jos joku oli unohtamassa.

Viimeisiä tunteja jäsenhinnalla. Näemmä viime metreillä jäsenalennuksen vivut olivat hetken teknisen erheen seurauksena pois päältä, mutta tämän päivän puolella vielä saa 30euron hintaan uusia jäsenyyden.

Jäsenkortti on melko Dejavu. Oliko viime kilpailun kuvat tässä, eli onko kesälle taas tarpeen koittaa jotain kuvan kaltaista?

Jäsenkortti on melko Dejavu. Oliko viime kilpailun kuvat tässä, eli onko kesälle taas tarpeen koittaa jotain kuvan kaltaista?
Mm. minä lähetin viime kisaan kuvan tai pari mutta eivät jostain syystä tavoittaneet kilpailun tuomaristoa. Oliko peräti niin että vain kyseisen hippi-herran kuvat olivat ainoita jotka perille saapuivat??

Mm. minä lähetin viime kisaan kuvan tai pari mutta eivät jostain syystä tavoittaneet kilpailun tuomaristoa. Oliko peräti niin että vain kyseisen hippi-herran kuvat olivat ainoita jotka perille saapuivat??

Ei suinkaan. Sisäpiirissä sovittiin tämä homma, ja lumeäänestys foorumilla päälle. Jaska sääti sit kellot oikeaan asentoon. Olkaapa hyvät!

Rikos on jo vanhentunut.

Ei suinkaan. Sisäpiirissä sovittiin tämä homma, ja lumeäänestys foorumilla päälle. Jaska sääti sit kellot oikeaan asentoon. Olkaapa hyvät!

Rikos on jo vanhentunut.

Siistiä. Kuka photoshoppasi tuon pyörän irti tienpinnasta?

Kyllä minunkin laittamat kuvat menivät perille kun yksi kuva oli vanhassa kortissa, meikä epäilee enempi länsirannikon salajuonta asian johdosta.
Uusi fiatkortti saapui myös minun luo.

Siis itse pidin aikasempaa 2020 Fiat korttia lompsassa ja nyt vaihdoin uudempaan. Satunnaisista syistä. ;)

Back