Kansipahvi
MotOrg ry
Juu lappu asiasta tuli postissa.
Kiva kun kuvitus kuvana oli tracer 900 [emoji6]
Kiva kun kuvitus kuvana oli tracer 900 [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Vaikuttaa kivalta pyörältä, mutta paljon noissa on kantavuus manuskassa mainittu? Ois mukava ajella keveämmällä pyörällä, jos vain kantavuus riittää. Ihmettelin äsken bongattuani 194 kiloa Hondan NT1100sen kantavuudeksi (matkustaja, kuski, matkatavarat ja lisävarusteet, kuten laukut). Laskin, että ajovermeissä olevien matkustajan ja kuskin lisäksi jää huimat 8 kiloa jäljelle laukuille ja tavaroille omassa tapauksessa.
Kesän alussa oli paikallisessa liikkeessä koeajossa, ja ajattelin käydä kokeilemassa, että miltä se FJR:n jälkeen tuntuisi.
Tähän myyjä tokaisi, että ei ole yhtä hyvä kuin FJR.... noh enpä sitten koeajanut.
Mites navigaattorille olette paikan löytäneet ? , tähän malliin Yamaha myy GPS telinettäkin, mutta kiinnostaisi, että mihin kohtaa se teline on tarkoitettu asennettavaksi.
Itse sain Garminin 396:n kiinni paketissa tulleilla kiinnitystarpeilla ihan hyvään paikkaan tangon eteen, ei varjosta mittaristoa mutta ei toki ole kyllä jatkuvasti näkökentässäkään. Kuvat liitteenä.
Jos Yamahan oma teline on samantyylinen kuin MT09 ja MT10 edellismalleissa, niin teline tulee ohjaustangon kiinnityspultteihin, jolloin navi tulee vähän taaemmaksi kuin tällä minun ratkaisullani ja kallistusta ei voi säätää.
Itse sain Garminin 396:n kiinni paketissa tulleilla kiinnitystarpeilla ihan hyvään paikkaan tangon eteen, ei varjosta mittaristoa mutta ei toki ole kyllä jatkuvasti näkökentässäkään. Kuvat liitteenä.
Jos Yamahan oma teline on samantyylinen kuin MT09 ja MT10 edellismalleissa, niin teline tulee ohjaustangon kiinnityspultteihin, jolloin navi tulee vähän taaemmaksi kuin tällä minun ratkaisullani ja kallistusta ei voi säätää.