Olitko se sinä? 2022.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XJ 900
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

XJ 900

New member
Olitko se sinä? 2022.

Tänään, 21.7, klo.11.15, Pukkilan kirkon kohdalla tuli kaksi pyörää vastaan, veturilta selvä etusormitervehdys.

Re: Olitko se sinä? 2022.

Bongattu siivet Helsingissä.

fb72cf2d7532667cad1711868f6f298f.jpg

Kukas paineli tänään iltapäivällä Lavialta Suodenniemelle päin rokki pauhaten? :grin:
Ite olin siitä Velhonputouksen levikkeeltä lähdössä ja kuuntelin että mikä oikeen tulee kun noin musa kuuluu, aika vauhtia pistit menemään mutta ihan kun orggi moron olisin nähny. :WAZAAP:

Eilen bongattu orggimoro 132-tiellä Klaukkalan pohjoispuolella. Tulit vastaan kyykyllä (yamaha?), itse olin KTM advella enkä tajunnut sormimorottaa...

Eilen bongattu orggimoro 132-tiellä Klaukkalan pohjoispuolella. Tulit vastaan kyykyllä (yamaha?), itse olin KTM advella enkä tajunnut sormimorottaa...

Kaappaan sulta lainauksen tähän. Eilen kytäjä-cafe lättis matkalla 2 org! moroa. Eka tuli kytäjällä järven kohdalla kun 2 pyörää tuli vastaan ja toinen hieman ennen lättistä noin 17 aikoihin iltapäivällä.

That is a lot of stickers on the car. Which kind of begs me to ask, does this kind of change raise technical issue with car registration? I’m thinking of getting a vinyl pattern on my car next week.
No...If it does, change car registration company

Back