speedheadshot
Jaa...
Mitä olette tällaisesta mieltä, että jos poistaa kaasarikoneesta ilmansuodatinkotelon ja laittaisi kaasareihin 4 yksittäistä vapaavirtaus-suodatinta. Itseä kiinnostaisi vaihtaa tuolliaiset yksittäiset, jotta saisin lisää työskentelytilaa tuolle alueelle ja kaasarit olisi paljon vaivattomampaa ottaa irti ja laittaa takaisin, kun tuon kotelon kanssa tilaa ei ole yhtään liikaa.
Tähän liittyen olen mietiskellyt, että millaisia mahdollisia häiriöitä tällaiset yksittäiset voivat aiheuttaa? Itse mietiskelin esim. vesisadetta, niin onko suurempi mahdollisuus, että vettä pääsee kaasareihin ilman koteloa, kuin kotelon kanssa? Lisäksi aiheuttaako kaasareiden ympärillä pyörivä ilma jotain, koska kotelon kanssa se kait on aika tasalaatuista.
Tähän liittyen olen mietiskellyt, että millaisia mahdollisia häiriöitä tällaiset yksittäiset voivat aiheuttaa? Itse mietiskelin esim. vesisadetta, niin onko suurempi mahdollisuus, että vettä pääsee kaasareihin ilman koteloa, kuin kotelon kanssa? Lisäksi aiheuttaako kaasareiden ympärillä pyörivä ilma jotain, koska kotelon kanssa se kait on aika tasalaatuista.