Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites sä sen teet?Kyyllä sitä ajokamojen ylläpidostakin voi tiedettä tehdä.
Taiteesta nyt puhumattakaan.
Ei nyt ole tarkoitus vinoilla, mutta alkaa vakavammin puhuen
aika moni asia nykymenossa..... hieman välillä pelottamaan.
Pyörästä ja kypärästä miedolla Sunlight/Fairy-vedellä.
Hyvin rasvattuun nahkapukuun sama juttu, mikäli itikka tarttuu, yleensä ei.
kypärään reissun jälkeen märkä talouspaperi päälle, antaa vaikuttaa ja sitte pyyhkii sillä samalla ne itikat pois..
Mites sä sen teet?
.
.
.
.Miten tuo nahkatakin käsittely sillä marseille/le chat saippualla kuuluu tehdä ? En ole koskaan kokellut, mutta jos tänä talvena kokeilisi kun se kuulemma myös pitää nahan parempana. Pahimpana pelkona on, että nahkatakki alkaa näyttää lateksiasulta eli kiiltämään![]()
Mun äiti ja vaimo pesee vaatteet pesukoneessa.
Suihkussa olen kaikki pessyt niin, että ensin huuhtelen varusteet, kastelen kintaan, hieron siihen tuota saippuaa, ja sitten vaan hinkkaamaan. Jos/kun ei vaahtoa tarpeeksi, niin hieroo vähän lisää saippuaa. Tällä tavalla saippuaakin kuluu säästeliäästi ja yksi pala riittää ikuisuuden.Miten tuo nahkatakin käsittely sillä marseille/le chat saippualla kuuluu tehdä ? En ole koskaan kokellut, mutta jos tänä talvena kokeilisi kun se kuulemma myös pitää nahan parempana. Pahimpana pelkona on, että nahkatakki alkaa näyttää lateksiasulta eli kiiltämään![]()
Suihkussa olen kaikki pessyt niin, että ensin huuhtelen varusteet, kastelen kintaan, hieron siihen tuota saippuaa, ja sitten vaan hinkkaamaan.
tästä tuli mielleyhtymä, että olet puku päällä suihkussa...
Ihan vaan henkarista on toistaiseksi roikkunuttästä tuli mielleyhtymä, että olet puku päällä suihkussa...