Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aj-bike Vaasassa hoiti mun Bandiitiin uuden ohjelman. Mainostavat ainakin MT-09:ään ohjelmointia.Moro, onko kellään kokemusta pyörän ohjelmoinnista tai powercommandereista tai vastaavista? Pyörässä on Yoshimuran kokoputkisto ja pitäis saada se säätöihin.

Onko ketään päivittäny etuvaloa H4-lediin ?? ...
Noi motonetin värkit pitäis mahtua ? https://www.motonet.fi/fi/tuote/4300037/Led-Vision-LED-polttimo-H4-8Plus-dual-beam-2-kpl
Jos pk-seudulla jotain muuta kiinnostaa niin paa yv:tä, vois ostaa tollasen setin puoliks lähiaikoina.
Itse itselleni vastaten, toi Motonetin h4-ledi on nyt ollu keulilla hetken ja oon kyl tyytyväinen valotehoon ja kirkkauteen. Asentamisessa oli pieniä vaikeuksia saada mahtumaan kaikki rojut etumaskin sisään ku samalla laitoin noi Yamahan omat ledivilkut vastuksineen myös eteen, pienen jumppaamisen jälkeen sain kuitenki paikalleen.
Jos jotakuta kiinnostaa niin ois myynnissä toinen h4-ledi tosta paketista + t10 ledi parkkivaloon. Pääkaupunkiseudulla voin vaikka jeesata/antaa vinkkiä asennukseen, voin myös toki postittaa noi.
Fatal... voi vittusaatana.
Moro. Ostin mt 07 vm 2022 kojeajopyjaman elokuussa, reilu 200km oli mittarissa. Nyt 3000km.
Ostin jammun virranulostulo johdon usb päällä. En löydä paikkaa mìhin laittaa kiinni. Enkä saa edes tankkia irti, jos liitinpalikka édes on sen alla? Vai jossain muualla? Osaako kukaan neuvoa? Kiitos etukäteen.
Mikäli fillari on liikkeestä ostettu, niin mittariston korjaaminen kuuluu heille korkeintaan olemattoman pienellä käyttöhyödyllä vähennettynä.
Nykyisellään kuluttajakaupassa myyjän vastuu ulottuu vioittuneen osan yleiseen käyttöikään saakka.
Mittariston yleinen käyttöikä lienee kymmenen tai kaksikymmentä vuotta ainakin.
Mikäli yksityiseltä ostettu, niin maahantuojan vastaantuloa voi kysyä, mutta se on sitten good-willin pohjalta.

Juurikin goodwilliä ajattelin kysäistä mutta tänään mittari toimikin kokoajan moitteetta
Kunhan poika ajelee tuossa tovin niin seuraillaan…