Kokemuksia Motea nettikaupasta

Tilasin kotariin nostavan sivutuen ja tangonpäädyt kun olivat alennuksessa, saa nähdä kauan menee..

Alkutalvesta tuli tilattua uudet kahvat, meniköhän viikko niin oli tullut jo postiin.

Tuliko Raimon ja Hargen tavarat Motealta ja onko olleet sitä mitä pitikin? Harkitsen ajovalon tilaamista mutta on vähän epäilyksiä kauppaa kohtaan, niin olisi kiva tietää miten kävi?

Tilasin silloiseen Bemariin laukkujen sisälaukut ja perseen alle ilmatyynyn. Täysillä tulivat ihan niin kuin pitääkin. Ei siis poikkisanaa Moteasta.

No joo paitsi että kun tilaa jotain, alkaa tulemaan spostia ihan sutena, mutta mites tää eroaa sitten muista myyjistä...

Hyvin on toiminut sekä toimitukset että myös palautukset. Ei mitään ongelmia.:)

En ole tilannut mutta sellainen havainto että jatkuvasti on joku -20% -35% "alekampanja" menossa jollain koodilla, autodocin ym. tapaan. Saadaan vaikutelma että on halpa ja pitäisi äkkiä tilata.

Viimeksi muokattu:
Hyvin toimii! Aika edukkaasti sain Senan S 20 kotia toimitettuna. Kolmisen viikkoa meni mutta osasyynä siihen tuo lakkoilu

Heps!

Moteasta kattelin "moto guard" -merkkisiä koneensuojarautoja. Onko näistä kellään kokemusta, että kestääkö könyämistä tuolla mettässä vai ratkeaako hitsatut saumat heti kun vähän nojaa mättääseen?
Oli vaan aika hyvässä alessa...
Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Pankkiteknisten ongelmien jälkeen sain tilattua raiserit jammuun... Tavara tuli n. viikossa ja oli just sitä, mitä pitikin.

Just laitoin tilauksen sisään, saa nähdä miten toimii.
35% lisäale vielä hetken siellä voimassa.

Ihan hyvin toimi. Viikossa takapaksi kotiin. Nuo 35% "alet" on melkein kokoajan voimassa, menee vähän pohja koko hinnoittelulta.

Just laitoin tilauksen sisään, saa nähdä miten toimii.
35% lisäale vielä hetken siellä voimassa.

Tilaustavaraa, niin meni toimituksessa melkein kuukausi.
Mutta tavara oli sitä mitä pitikin, viestintä toimittajalta päin moitteetonta.
Seurantakoodi tuli heti, kun toimitus lähti.
Homma toimi.

Tuli itsekin tilailtua toukokuussa ensimmäisen kerran. 1.5 meni tilaus sisään ja 11.5 oli tavara noudettavissa. Alennuskampanjat mallia Masku kuten jo mainittunakin, mutta hyvin sujui tilaus täälläkin.

Hyvin on toiminut sekä toimitukset että myös palautukset. Ei mitään ongelmia.:)

Itse tilasin sivulaukut ja äänenvaimentimet. Sivulaukut osoittautuivat liian isoiksi pyörään. Miten palautus toimii? tein palautuspyynnön sivulta ja sain sieltä lapun jonka teippasin pakettiin. Mutta kun vein paketin postiin he sanoivat että minun tulee maksaa postitus?

Itse tilasin sivulaukut ja äänenvaimentimet. Sivulaukut osoittautuivat liian isoiksi pyörään. Miten palautus toimii? tein palautuspyynnön sivulta ja sain sieltä lapun jonka teippasin pakettiin. Mutta kun vein paketin postiin he sanoivat että minun tulee maksaa postitus?

Ihan oikein, palauttaja maksaa kulut. Se sanotaan Motean sivuillakin aivan selvästi: "Sinä vastaat tavaran palauttamisesta aiheutuvista välittömistä kustannuksista, ja tavarat voidaan lähettää takaisin normaalisti postitse."

https://www.motea.com/fi/paluu

Back