Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Läpinäkyvä suodatin ja kaasarikone ? Onko käyntihäiriöitä ?
Joissain tapauksissa tällainen paperinen suodatin on liian tiivis pumputtomassa, painovoimalla toimivassa bensansyötössa ja korkeilla kierroksilla kone 'yskii' pitäisi olla metallinen verkkosuodatin
Voisi kuvitella että tämä on 11 kk aikana selvinnyt mutta mistäs sitä tietää.Tosiaan, kun ei tiedä mikä mopo on kyseessä? Joka tapauksessa jospa se suodatin onkin tankissa ja kun siihen letkuun lisäksi laittaa toisen suodattimen, joka ei sinne kuulu, niin jospa sen takia ei sitten enää paineistu oikein ja alkaa tulemaan syöttöhäiriötä ja tuntumaan tukkoisalta.
Eihän se nyt haittaa, että asioista keskustellaan.Voisi kuvitella että tämä on 11 kk aikana selvinnyt mutta mistäs sitä tietää.
Veikkaisin, ettei kovin moni mp-valmistaja valmista yhtäkään suodatinta (ilma, bensa tai öljy) itse vaan alihankintana
Mutta, jos kerran bensapumpussa on jo bensansuodatin, niin miksi pitäisi vielä erikseen laittaa letkuun tarvike suodatin?
Mun Trumpat (ex-Rocket 3 Touring ja Thunderbird 1700) molemmat käyttää Mahle KL-145 bensansuodatinta. Ei kovin harvinainen. Kliks.Ne letkuun laitettavat muutaman euron tarvikesuodattimet ei kestä ruiskupumppujen painetta. Ja tankin sisään tulevia suodattimia kannattaa katsoa myös autopuolella. Kerran vaihdoin, Trumpassa oli muistaakseni Mersussa käytetty suodatin, jonka sai Motonetistä OEM-osana hyvin edulliseen hintaan. Samalla kannattaa vaihtaa ne letkunpätkät.
Mun Trumpat (ex-Rocket 3 Touring ja Thunderbird 1700) molemmat käyttää Mahle KL-145 bensansuodatinta. Ei kovin harvinainen. Kliks.