Jäsenyyden uusinnasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tni

New member
Jäsenyyden uusinnasta

Kenelle tai mihin täytyy vielä lähettää kaupan salasanapyyntö, jotta saisi jäsenyyden uusittua? Oli tarkoitus saada 5€ arvoinen alekoodi jäsentuotekauppaan, mutta saamatta jäi. Kahteen eri kertaan uutta salasanaa on pyydetty kaupan välilehdellä olevan linkin kautta viikon ajan ennen määräaikaa mutta kun ei onnistu niin ei.

Moro! Kauppaan kuuluvat asiat kannattaa laittaa kauppa@motorg.fi.

En ainakaan nopealla etsimällä löytänyt. Pistätkö tulemaan niin laitetaan salaiset sanat kuntoon

Vasta keväällähän nuo kaikki eri tunnukset, joka paikkaan, sorvattiin piitkän kaavan kautta kuntoon? :blink:

Moro! Kauppaan kuuluvat asiat kannattaa laittaa kauppa@motorg.fi.

En ainakaan nopealla etsimällä löytänyt. Pistätkö tulemaan niin laitetaan salaiset sanat kuntoon

Salasana on nyt ok. Kiitos avusta. Mutta nyt kun olin uusimassa jäsenyyttä tälle vuodelle, niin hinta ei ollut maksuvaiheessakaan 30 € vaan 45 €. Mistäs tämä johtuu? Enkö ollutkaan jäsen enää viime vuonna?

Salasana on nyt ok. Kiitos avusta. Mutta nyt kun olin uusimassa jäsenyyttä tälle vuodelle, niin hinta ei ollut maksuvaiheessakaan 30 € vaan 45 €. Mistäs tämä johtuu? Enkö ollutkaan jäsen enää viime vuonna?
Siivet ainakin puuttuvat nikin alta, pitäisi löytyä sellaiset vielä ensi kuun loppuun jos jäsenyys on ollut voimassa viime vuoden maaliskuun alusta.

Mä uusin jäsenyyteni tossa jotain 4.1-24. Kauppa toimi mainiosti ja siellä ostos näkyy, mutta minkäänlaista vahvistusmailia en ole ikuna saanut, ja juu kaikki spämmikansiot ym. on toki käyty läpi. Onhan tuo mun jäsenyys kondiksessa?? Taisin mä laittaa tästä mailinkin, mut eipä siihenkään ole kukaan vastannut?? Jos nyt sitten laitroin.
Koodeja en kaipaa.
Siivet on kyl ainakin vielä mustat.
/Siki

Mä uusin jäsenyyteni tossa jotain 4.1-24. Kauppa toimi mainiosti ja siellä ostos näkyy, mutta minkäänlaista vahvistusmailia en ole ikuna saanut, ja juu kaikki spämmikansiot ym. on toki käyty läpi. Onhan tuo mun jäsenyys kondiksessa?? Taisin mä laittaa tästä mailinkin, mut eipä siihenkään ole kukaan vastannut?? Jos nyt sitten laitroin.
Koodeja en kaipaa.
Siivet on kyl ainakin vielä mustat.
/Siki

Lähettämäsi meili oli tullu perille mutta vahvistusviestistä en osaa sanoa. Rahat saatiin eli jäsenyys on kunnossa.

Siivet ainakin puuttuvat nikin alta, pitäisi löytyä sellaiset vielä ensi kuun loppuun jos jäsenyys on ollut voimassa viime vuoden maaliskuun alusta.

Jaahas, jos siipien puute kertoo ei jäsenyydestä niin näitä kirjoittelijoita on kerhon sivuilla aika paljon.

Jaahas, jos siipien puute kertoo ei jäsenyydestä niin näitä kirjoittelijoita on kerhon sivuilla aika paljon.

MotOrg ry:n tarina on alkanu reilu 20 vuotta sitten, kun tää foorumi on laitettu tulille - siitä spin offina on perustettu myös nykymuotoinen yhdistys ja moottoripyora.org on edelleen yhdistyksen omanlaisensa kotisivu. Foorumi on avoin ihan kaikille, mutta täällä on ollu tapana merkitä yhdistyksen jäsenyyden lunastaneet noilla mustilla siivillä.

Siivillä myös muistutellaa jäsenyyden uusimistarpeesta muuttamalla ne yleensä alkuvuodesta punasiks - jäsenyyden on perinteisesti voinu uusia alkavan vuoden helmikuun loppuun mennessä, jonka jälkeen vanhat jäsenyydet katkaistaan ja sitten julkaistaan kunkin vuoden jäsenedut.

MotOrg ry:n jäsenyydellä saa etuosto-oikeuden yhdistyksen järjestämiin ajoharjoittelu- ja muihin tapahtumiin ja alennuksia useista moottoripyöräilijälle mieluisista liikkeistä ja palveluista ympäri Suomen.

Tässä samalla vähä tiivistelmää meiningistä, jos joku muukin sattuu lukee :)- :peukutpystyyn:

Foorumilla on oma osio
"MotOrg ry:n sisäinen osio"
ja sinne pääsee vain MotOrg ry:n jäsenyyden omaavat foorumin käyttäjät.

Back