Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kävi niin että puoliso tiputti mun kypärän soralle noin 80cm korkeudelta. Onko se nyt käyttäkelvoton?
Nyt kävi niin että puoliso tiputti mun kypärän soralle noin 80cm korkeudelta. Onko se nyt käyttäkelvoton?
Olisi todella laitonta jos kypärä olisi niin heikko, että se menisi rikki tuollaisesta, eikä sellaisia kypäriä olekaan markkinoilla, poislukien ehkä jotkin epämääräiset feikkivalmistajat.
Olen lukenut että jännitteet voi mennä kypärästä tipahtaessa..
Ei ole!
Tämä. Muu on trollausta.
Pistät kypärän vaan päähän ja kovaa ajoa.
Olisi kyllä kiva tietää mistä tämä kypärän pintajännityslegenda on saanut alkunsa?
Pistät kypärän vaan päähän ja kovaa ajoa.
Olisi kyllä kiva tietää mistä tämä kypärän pintajännityslegenda on saanut alkunsa?
On myös juttuja, että kypärää ei saa maalata, eikä siihen saa liimata tarroja kun se pintajännitys menee.
Työmaakypärissä on tapana liimata tehtaan turvakurssin käymisen merkiksi tarra. No näistähän kypärä meni pilalle ja vaihtoon tietenkin. Uuteen kypärään piti kuitenkin sitten laittaa tarrakirjoittimella oma nimi ja oman firman safety first-mainostarra. Kysyin sitten suojelupäälliköltä, että onhan varmasti tarrakirjoittimessa erikoisnauhaa ja oman firman tarra erikoistarra, että ei tärvele kypärää. Vittuiluna otti kuten pitikin.
Näitä legendoja on pyörinyt maailman sivu.
Foorumilta, taikka vakuutusehdoista? Ei kait tyhjästä kannata maksaa.
Olen lukenut että jännitteet voi mennä kypärästä tipahtaessa..